Nissan ile yaşadığım Problem
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2017, 17:18
24 Mart 2017 Tarihin'de sıfır Nissan Juke 1.2 2017 Model araba aldım.
Arabayı aldığımın 3.Günü geri vites girmeme problemi oldu servise götürdüm 1 gün araç orada kaldı.
Arabayı aldığım 20.Günü araç gaz yememe problemi oldu servise götürüldü problemi bulamadılar.
Gaz yememe problemi devam etti ve yolda kaldım araç adana okar yetkili nissan bayisinde servisde 3 gün kaldı. Adana okar yetkili nissan bayisi aracın problemi giderildi diyerek aracı bana teslim etti aracı teslim aldıkdan sonra yola çıktığımda 5km ileride araç gene aynı arızayı verdi .
Aracım adana okar nissan yetkili servisine tekrar götürüldü ve uzun bir tespit çalışmasından sonra benzin pompası arızalandığını belirterek aracım 26 gün servisde parça beklemesi sebebi ile bekletildi.
Yurt dışından gelen benzin pompası değiştirildiğinde problemin giderilmediğini ve arızanın devam ettiğini belirttiler benzin şamandrasının değişmesinin gerektğini söyleyerek 1 gün daha bekletilerek aracı teslim ettiler .
Aracı aldıkdan 2 ay sonra aracın aynı problem yaşaması sebebi ile yolda kaldım aracım çekici ile çekildi aracımın servisde kontrolleri yapıldıktan sonra arızanın tespit edilemediğini belirttiklerinden sonra uzun bir çaba uğraş sonucunda aracın aynı problem benzin şamandrasından olduğunu belirttiler aracın yakıtında problem olduğu belirterek aracın deposunu ve benzin şamandrasını temizleyerek bana geri teslim ettiler
7 ağustos 2017 tarihinde aracımın motor arıza lambası yanması sebebi ile aracımı yetki nissan servisi olan arslanoğlu otomotive götürdüm aracımı incelediklerinde benzin pompası benzin oksijen sensörü ve katalizör arızalandığını belirttiler ve aracımın yakıt problemli olduğunu belirttiler aracımın yakıtını shell istasyonundan ve tek istasyondan almakta olduğumu ve aldığım yakıtların fislerini sakladığımı belirttim ve shell genel merkezini arayarak şikayet dosyası oluşturarak aracımdaki yakıtı ve istasyondaki yakıtı teste göndermelerini rica ettim dosyam oluşturuldu ve yakıtlar alındı. Bu süreçde genel merkez beni 3 gün arayıp bilgilendirmeden beklettiler ve aradıklarında aracın yakıt problemli olduğu için hiçbir türlü aracın garanti kapsamına girmediğini ve ortalama 15 bin TL Masrafı olan aracın kendinizin yaptırması gerektğini belirttiler ve benim genel merkeze shell yakıtın temiz olduğuna dail bir rapor verirlerse nissan merkezin ne yapacağını sorduğumda ise hiçbir türlü nissan genel merkezinin aracımı yaptırmayacaklarını belirttiler.
Evet arkadaşlar aracı aldığımdan beri problemlerim bitmedi ve giderilmedi aracımın değişimini yapmadılar ve artık aracımın garantisi ile parça değişimi bile yapmıyorlar yorum sizlerin ben düştüm siz düşmeyin diyerek yasal işlemlerimi başlattım avukatıma vermiş bulunmaktayım...
Arabayı aldığımın 3.Günü geri vites girmeme problemi oldu servise götürdüm 1 gün araç orada kaldı.
Arabayı aldığım 20.Günü araç gaz yememe problemi oldu servise götürüldü problemi bulamadılar.
Gaz yememe problemi devam etti ve yolda kaldım araç adana okar yetkili nissan bayisinde servisde 3 gün kaldı. Adana okar yetkili nissan bayisi aracın problemi giderildi diyerek aracı bana teslim etti aracı teslim aldıkdan sonra yola çıktığımda 5km ileride araç gene aynı arızayı verdi .
Aracım adana okar nissan yetkili servisine tekrar götürüldü ve uzun bir tespit çalışmasından sonra benzin pompası arızalandığını belirterek aracım 26 gün servisde parça beklemesi sebebi ile bekletildi.
Yurt dışından gelen benzin pompası değiştirildiğinde problemin giderilmediğini ve arızanın devam ettiğini belirttiler benzin şamandrasının değişmesinin gerektğini söyleyerek 1 gün daha bekletilerek aracı teslim ettiler .
Aracı aldıkdan 2 ay sonra aracın aynı problem yaşaması sebebi ile yolda kaldım aracım çekici ile çekildi aracımın servisde kontrolleri yapıldıktan sonra arızanın tespit edilemediğini belirttiklerinden sonra uzun bir çaba uğraş sonucunda aracın aynı problem benzin şamandrasından olduğunu belirttiler aracın yakıtında problem olduğu belirterek aracın deposunu ve benzin şamandrasını temizleyerek bana geri teslim ettiler
7 ağustos 2017 tarihinde aracımın motor arıza lambası yanması sebebi ile aracımı yetki nissan servisi olan arslanoğlu otomotive götürdüm aracımı incelediklerinde benzin pompası benzin oksijen sensörü ve katalizör arızalandığını belirttiler ve aracımın yakıt problemli olduğunu belirttiler aracımın yakıtını shell istasyonundan ve tek istasyondan almakta olduğumu ve aldığım yakıtların fislerini sakladığımı belirttim ve shell genel merkezini arayarak şikayet dosyası oluşturarak aracımdaki yakıtı ve istasyondaki yakıtı teste göndermelerini rica ettim dosyam oluşturuldu ve yakıtlar alındı. Bu süreçde genel merkez beni 3 gün arayıp bilgilendirmeden beklettiler ve aradıklarında aracın yakıt problemli olduğu için hiçbir türlü aracın garanti kapsamına girmediğini ve ortalama 15 bin TL Masrafı olan aracın kendinizin yaptırması gerektğini belirttiler ve benim genel merkeze shell yakıtın temiz olduğuna dail bir rapor verirlerse nissan merkezin ne yapacağını sorduğumda ise hiçbir türlü nissan genel merkezinin aracımı yaptırmayacaklarını belirttiler.
Evet arkadaşlar aracı aldığımdan beri problemlerim bitmedi ve giderilmedi aracımın değişimini yapmadılar ve artık aracımın garantisi ile parça değişimi bile yapmıyorlar yorum sizlerin ben düştüm siz düşmeyin diyerek yasal işlemlerimi başlattım avukatıma vermiş bulunmaktayım...