1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Nissan ile yaşadığım Problem

Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2017, 17:18
gönderen berkdingil
24 Mart 2017 Tarihin'de sıfır Nissan Juke 1.2 2017 Model araba aldım.
Arabayı aldığımın 3.Günü geri vites girmeme problemi oldu servise götürdüm 1 gün araç orada kaldı.
Arabayı aldığım 20.Günü araç gaz yememe problemi oldu servise götürüldü problemi bulamadılar.
Gaz yememe problemi devam etti ve yolda kaldım araç adana okar yetkili nissan bayisinde servisde 3 gün kaldı. Adana okar yetkili nissan bayisi aracın problemi giderildi diyerek aracı bana teslim etti aracı teslim aldıkdan sonra yola çıktığımda 5km ileride araç gene aynı arızayı verdi .
Aracım adana okar nissan yetkili servisine tekrar götürüldü ve uzun bir tespit çalışmasından sonra benzin pompası arızalandığını belirterek aracım 26 gün servisde parça beklemesi sebebi ile bekletildi.
Yurt dışından gelen benzin pompası değiştirildiğinde problemin giderilmediğini ve arızanın devam ettiğini belirttiler benzin şamandrasının değişmesinin gerektğini söyleyerek 1 gün daha bekletilerek aracı teslim ettiler .
Aracı aldıkdan 2 ay sonra aracın aynı problem yaşaması sebebi ile yolda kaldım aracım çekici ile çekildi aracımın servisde kontrolleri yapıldıktan sonra arızanın tespit edilemediğini belirttiklerinden sonra uzun bir çaba uğraş sonucunda aracın aynı problem benzin şamandrasından olduğunu belirttiler aracın yakıtında problem olduğu belirterek aracın deposunu ve benzin şamandrasını temizleyerek bana geri teslim ettiler
7 ağustos 2017 tarihinde aracımın motor arıza lambası yanması sebebi ile aracımı yetki nissan servisi olan arslanoğlu otomotive götürdüm aracımı incelediklerinde benzin pompası benzin oksijen sensörü ve katalizör arızalandığını belirttiler ve aracımın yakıt problemli olduğunu belirttiler aracımın yakıtını shell istasyonundan ve tek istasyondan almakta olduğumu ve aldığım yakıtların fislerini sakladığımı belirttim ve shell genel merkezini arayarak şikayet dosyası oluşturarak aracımdaki yakıtı ve istasyondaki yakıtı teste göndermelerini rica ettim dosyam oluşturuldu ve yakıtlar alındı. Bu süreçde genel merkez beni 3 gün arayıp bilgilendirmeden beklettiler ve aradıklarında aracın yakıt problemli olduğu için hiçbir türlü aracın garanti kapsamına girmediğini ve ortalama 15 bin TL Masrafı olan aracın kendinizin yaptırması gerektğini belirttiler ve benim genel merkeze shell yakıtın temiz olduğuna dail bir rapor verirlerse nissan merkezin ne yapacağını sorduğumda ise hiçbir türlü nissan genel merkezinin aracımı yaptırmayacaklarını belirttiler.

Evet arkadaşlar aracı aldığımdan beri problemlerim bitmedi ve giderilmedi aracımın değişimini yapmadılar ve artık aracımın garantisi ile parça değişimi bile yapmıyorlar yorum sizlerin ben düştüm siz düşmeyin diyerek yasal işlemlerimi başlattım avukatıma vermiş bulunmaktayım...

Herrşey yaptım olmadı

Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2017, 23:23
gönderen Tayfun yamen
Selam arkadaşlar baskı değiştirdim,trger setini değiştirdim sensörleri değiştirdim Nissan Almera onecelri iyidi ama şimdi beni hasta etti, gaza basıyorum ikinci viteste 4000 devire çıkıyor ama bizim 55 gecmiyor,yokuşta kaldırmaya çalışıyorum kalkmakta zorlanıyor gaz yemiyor stop edecek gibi duruyor ayrıca uzun yolda ise ne kadar gaza basmadan 115-130 bunları geçmiyor ne yapmam lazım arkadaşlar.
Adam gibide usta bulamadım

Re: RE: Herrşey yaptım olmadı

Gönderilme zamanı: 10 Ağu 2017, 22:16
gönderen Onuncu
Tayfun yamen yazdı:Selam arkadaşlar baskı değiştirdim,trger setini değiştirdim sensörleri değiştirdim Nissan Almera onecelri iyidi ama şimdi beni hasta etti, gaza basıyorum ikinci viteste 4000 devire çıkıyor ama bizim 55 gecmiyor,yokuşta kaldırmaya çalışıyorum kalkmakta zorlanıyor gaz yemiyor stop edecek gibi duruyor ayrıca uzun yolda ise ne kadar gaza basmadan 115-130 bunları geçmiyor ne yapmam lazım arkadaşlar.
Adam gibide usta bulamadım

Katalizörü kontrol ettirin bence.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Re: RE: Nissan ile yaşadığım Problem

Gönderilme zamanı: 12 Ağu 2017, 21:02
gönderen Murat Taşer
berkdingil yazdı:24 Mart 2017 Tarihin'de sıfır Nissan Juke 1.2 2017 Model araba aldım.
Arabayı aldığımın 3.Günü geri vites girmeme problemi oldu servise götürdüm 1 gün araç orada kaldı.
Arabayı aldığım 20.Günü araç gaz yememe problemi oldu servise götürüldü problemi bulamadılar.
Gaz yememe problemi devam etti ve yolda kaldım araç adana okar yetkili nissan bayisinde servisde 3 gün kaldı. Adana okar yetkili nissan bayisi aracın problemi giderildi diyerek aracı bana teslim etti aracı teslim aldıkdan sonra yola çıktığımda 5km ileride araç gene aynı arızayı verdi .
Aracım adana okar nissan yetkili servisine tekrar götürüldü ve uzun bir tespit çalışmasından sonra benzin pompası arızalandığını belirterek aracım 26 gün servisde parça beklemesi sebebi ile bekletildi.
Yurt dışından gelen benzin pompası değiştirildiğinde problemin giderilmediğini ve arızanın devam ettiğini belirttiler benzin şamandrasının değişmesinin gerektğini söyleyerek 1 gün daha bekletilerek aracı teslim ettiler .
Aracı aldıkdan 2 ay sonra aracın aynı problem yaşaması sebebi ile yolda kaldım aracım çekici ile çekildi aracımın servisde kontrolleri yapıldıktan sonra arızanın tespit edilemediğini belirttiklerinden sonra uzun bir çaba uğraş sonucunda aracın aynı problem benzin şamandrasından olduğunu belirttiler aracın yakıtında problem olduğu belirterek aracın deposunu ve benzin şamandrasını temizleyerek bana geri teslim ettiler
7 ağustos 2017 tarihinde aracımın motor arıza lambası yanması sebebi ile aracımı yetki nissan servisi olan arslanoğlu otomotive götürdüm aracımı incelediklerinde benzin pompası benzin oksijen sensörü ve katalizör arızalandığını belirttiler ve aracımın yakıt problemli olduğunu belirttiler aracımın yakıtını shell istasyonundan ve tek istasyondan almakta olduğumu ve aldığım yakıtların fislerini sakladığımı belirttim ve shell genel merkezini arayarak şikayet dosyası oluşturarak aracımdaki yakıtı ve istasyondaki yakıtı teste göndermelerini rica ettim dosyam oluşturuldu ve yakıtlar alındı. Bu süreçde genel merkez beni 3 gün arayıp bilgilendirmeden beklettiler ve aradıklarında aracın yakıt problemli olduğu için hiçbir türlü aracın garanti kapsamına girmediğini ve ortalama 15 bin TL Masrafı olan aracın kendinizin yaptırması gerektğini belirttiler ve benim genel merkeze shell yakıtın temiz olduğuna dail bir rapor verirlerse nissan merkezin ne yapacağını sorduğumda ise hiçbir türlü nissan genel merkezinin aracımı yaptırmayacaklarını belirttiler.

Evet arkadaşlar aracı aldığımdan beri problemlerim bitmedi ve giderilmedi aracımın değişimini yapmadılar ve artık aracımın garantisi ile parça değişimi bile yapmıyorlar yorum sizlerin ben düştüm siz düşmeyin diyerek yasal işlemlerimi başlattım avukatıma vermiş bulunmaktayım...
Geçmiş olsun Berk bey, Bende nissan juke kullanıyorum benim aracım 25.000 km de otomatik şanzıman arızası yaptı yetkili servis ve nissan genel müdürlüğü aracın arkasında durmuyor. Ben Bimer üzerinden Gümrük ve Ticaret Bakanlığına ve Japonya nissan genel merkezine şikayette bulundum umarım sonuç alırım sizede aynı şekilde şikayette bulunmanızı tavsiye ederim.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Re: Nissan ile yaşadığım Problem

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 09:58
gönderen nissantayfun
Bu kadar sorunlu bir araç mı Nissan ya :/