Nissan Micra Periyodik Bakım Kalemleri, Parça ve Onarım İşlemleri ile Ücretleri

(K11) (K12) (K13) Micra otomobiliniz için
Kullanıcı avatarı
NISTEC
Administrator
Administrator
Mesajlar: 954
Kayıt: 09 Tem 2011, 23:54
Otomobil: Diğer
Meslek: Reklam
Konum: İZMİR
İletişim:

Re: SERVIS DENEYIMIM

Mesajgönderen NISTEC » 18 Haz 2015, 16:34

Yetkili servisler kimsenin babasının dükkanı değil. Bize de destek olmuyorlar savunalım onları diye. Sanayide iyi ustan yoksa yada aracı almış ama daha tanımamışsan kimseyi illaki yetkili servise götüreceksin. En azından başına bir iş gelirse açıp ağzını yumarsın gözünü kurumsal yerlerde. Bunu sanayide yapmak daha zor. Yani öyle adamlar var ki hakkını aramasını biliyor serviste. Bir tanesi de benim arkadaşlarımdan birisi. Tüm zararlarını çok güzel telafi ettirdi. İşi bilen yapıyor.

Aslında en güzeli elbette bildiğin servise değil, bildiğin adama götürmek. o adam bugün yetkili servistedir yarın kendi servisini açar. Bu işte en güzeli bildiğin ustayı takip etmek. Ben yetkili serviste hava filtresinin içinde bez unutulduğunu gördüğüm gibi düzgün hizmet veren özel serviste müşteri aracı ile aracı test etme bahanesiyle mevlüt e pilav taşındığını da gördüm.

İşin özeti ne yetkili servisler ne özel servisler bize yakın değil. Kim nereye istiyorsa oraya götürsün. Hakkını aramasını bilen, ustanın iyisini seçebilen adam zaten doğru yere götürüyordur.

Nissan Club Türkiye

Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: SERVIS DENEYIMIM

Mesajgönderen Ally_07 » 18 Haz 2015, 16:48

NISTEC yazdı:Yetkili servisler kimsenin babasının dükkanı değil. Bize de destek olmuyorlar savunalım onları diye. Sanayide iyi ustan yoksa yada aracı almış ama daha tanımamışsan kimseyi illaki yetkili servise götüreceksin. En azından başına bir iş gelirse açıp ağzını yumarsın gözünü kurumsal yerlerde. Bunu sanayide yapmak daha zor. Yani öyle adamlar var ki hakkını aramasını biliyor serviste. Bir tanesi de benim arkadaşlarımdan birisi. Tüm zararlarını çok güzel telafi ettirdi. İşi bilen yapıyor.

Aslında en güzeli elbette bildiğin servise değil, bildiğin adama götürmek. o adam bugün yetkili servistedir yarın kendi servisini açar. Bu işte en güzeli bildiğin ustayı takip etmek. Ben yetkili serviste hava filtresinin içinde bez unutulduğunu gördüğüm gibi düzgün hizmet veren özel serviste müşteri aracı ile aracı test etme bahanesiyle mevlüt e pilav taşındığını da gördüm.

İşin özeti ne yetkili servisler ne özel servisler bize yakın değil. Kim nereye istiyorsa oraya götürsün. Hakkını aramasını bilen, ustanın iyisini seçebilen adam zaten doğru yere götürüyordur.


Benim kafamdan geçenler de tam olarak bunlar...

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
NISTEC
Administrator
Administrator
Mesajlar: 954
Kayıt: 09 Tem 2011, 23:54
Otomobil: Diğer
Meslek: Reklam
Konum: İZMİR
İletişim:

Re: SERVIS DENEYIMIM

Mesajgönderen NISTEC » 19 Haz 2015, 22:50

Hocam herkesin kendi fikri. Aslında herkes aynı şeyi savunuyor ama kesişemiyoruz. : )

Nissan Club Türkiye

Kullanıcı avatarı
NISTEC
Administrator
Administrator
Mesajlar: 954
Kayıt: 09 Tem 2011, 23:54
Otomobil: Diğer
Meslek: Reklam
Konum: İZMİR
İletişim:

Re: Nissan Micra 2014 yılı Güncel Periyodik Bakım Ücretleri

Mesajgönderen NISTEC » 19 Haz 2015, 22:52

Hangisi önce gelirse onu alacaksınız dikkate.

Nissan Club Türkiye

Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: Nissan Micra 2014 yılı Güncel Periyodik Bakım Ücretleri

Mesajgönderen Ally_07 » 25 Haz 2015, 15:17

Bu gün serviste K13 için sadece yağ ve yağ filtresi değişiminin ücretini sordum, 210 TL civarında dediler (Castrol 0w20 yağ için). Yanlış hatırlamıyorsam işçilik yok ama. Geçende bir yapı markette Castrol Edge 5w30 yağ 140 TL'ye satılıyordu, sanayide normal parçacıdan alsanız yağ filtresi de 15 TL civarında tutar, tapası vs de 5 tutsa üzerine de 30-40 TL işçilik verseniz yuvarlak 180-190 eder. Var sayalım ki serviste 70 TL falan işçilik ilave edilse piyasayla en çok 100 TL oynuyor.

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
MICRACI
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 15
Kayıt: 08 Haz 2015, 14:13
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: SERVIS DENEYIMIM

Mesajgönderen MICRACI » 30 Haz 2015, 01:55

ARACIMDA YAKLAŞIK 2 AYDIR DEVAM EDEN OKSİJEN SENSÖRÜ SORUNUNU NİHAYET ÇÖZDÜM. TABİ BU İŞİN YETKİLİ SERVİS BEDELİ; ÖNCE 140 TL,SONRA ÖN OKSİJEN SENSÖR DEĞİŞİKLİĞİNİDE İÇEREN 660 TL VE EN SONRA DA ARKA OKSİJEN SENSÖRÜ DEĞİŞİKLİĞİNİDE İÇEREN 925 TL OLMAK UZERE YAKLASIK 1725 TL'LİK FATURA OLDU. SERVİSTEKİ USTALARDAN VE HİZMETLİ ABLADAN SON DERECE MEMNUNUM. AMA BİR SERVİS DANIŞMANI VARKİ AKILLARA ZARAR. SURATI HİÇ GÜLMÜYOR; SOHBETİNE DOYUM OLMUYOR; LAFI AĞZINDAN KERPETENLE ALIYORSUNUZ.HERKESE Mİ ÖYLE BANAMI ÖYLE BİLEMEDİM. HER SERVİSTE MUHAKKAK BİR FALSO,MUHAKKAK SİZİ DELİ EDEN BİR HAREKET BİR SÖYLEM YAPMASA OLMAZ. BU GELİŞTE ARACIMIN KM'SİNİ 5000 FAZLADAN İŞLEMİŞ.KAFASI NEREDEYSE ARTIK...DÜZELT DİYE YANINA GİTTİM.ÜSTÜNÜ ÇİZİP İMZALADI GEÇTİ. DÜŞÜNÜN 1725 TL HESAP ÖDÜYORSUNUZ YAPTIĞI BİR HATAYI BİLE PCDEN DÜZELTİP TEKRAR DOGRU HALDE ELİNİZE TESLİM ETMEYE ÜŞENİYOR. SANKİ KAĞIDIN TANESİNİ ÇEYREK ALTINLA YADA GRAM ALTINLA VERİYORLAR...BÖYLE ÇALIŞANLAR KURAMSAL FİRMALARI LEKELİYOR ; PRESTİJLERİNE EKSİ PUAN YAZDIRIYOR. KİMSENİN EKMEĞİYLE OYNAMA DERDİNDE DEĞİLİM AMA O SERVİS DANIŞMANI ORDAYKEN BİDAHA O SERVİSE KESİNLİKLE GİTMEM..HERKES İŞİNİ DOĞRU DÜZGÜN YAPMALI..


Kullanıcı avatarı
FelixCrail
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3143
Kayıt: 16 Şub 2012, 20:13
Otomobil: Primera
Meslek: Filo Kiralama
Konum: İstanbul / Maltepe

Re: SERVIS DENEYIMIM

Mesajgönderen FelixCrail » 30 Haz 2015, 08:38

Pire yüzünden yorgan yakmaya gerek yok. Gidip servis müdürüne şikayet etmeniz en mantıklısı.

Ömer Sirel
İstanbul / Maltepe
2005 Nissan Primera Tekna
2006 Renault Scenic II Privillage 1.6 BVA

Kullanıcı avatarı
MICRACI
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 15
Kayıt: 08 Haz 2015, 14:13
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: SERVIS DENEYIMIM

Mesajgönderen MICRACI » 30 Haz 2015, 08:59

ŞİKAYET EDİNCE HUYLU HUYUNDAN SULU SUYUNDANMI VAZGECECEK? AĞAÇ YAŞKEN EĞİLİRMİŞ.BU SAATTEN SONRA NEYSE O..KARAKTER NASIL OTURMUŞSA ÖYLE GİDER. SİZ DEDİĞİNİZ YÖNTEMİ SEÇERSİNİZ..BEN GİTMEMEYİ YEĞLERİM. BAŞKA SERVİSLERİ DENEMİŞ OLURUM HEM.EVLİYE KIZ BİR TANE BEKARA 1000 TANE HOCAM. İSTEYENE TÜRKİYENİN HER TARAFI SERVİS..PİRE YÜZÜNDEN SERVİSİ BİLE YAKARIM. PARAMLA HİZMET ALIYORUM, BEDAVAYA DEĞİL. BEN GICIK OLDUKTAN SONRA BİR ANLAMI YOK VERİLEN HİZMETİN...


Kullanıcı avatarı
FelixCrail
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3143
Kayıt: 16 Şub 2012, 20:13
Otomobil: Primera
Meslek: Filo Kiralama
Konum: İstanbul / Maltepe

Re: SERVIS DENEYIMIM

Mesajgönderen FelixCrail » 30 Haz 2015, 09:05

Siz bu durumu servisin müdürüne bildirmedikten sonra herkes başka yerlere yönelecek sizin gibi. Servisten memnunum ama bu danışmandan memnun değilim diyorsunuz. Bu başınıza gelen olay daha öncelerinde farklı 3-5 serviste bizim başımıza geldi. Eğer siz geri bildirimde bulunmazsanız hiç bişey düzelmiyor. Müşteri sizsiniz. Haklı olan sizsiniz. Yeri geldi düzgün iş yapmadığı için danışmanın işine son verilmesini sağlayan da oldum. Yeri geldi işini düzgün yaptığı için taktir ödülü almasını sağlayan da ben oldum.

Şanşlısınız ki ilinizde birden fazla nissan servisi varmış. Ya olmasaydı. Siz uyarmadıkça bazı şeyler değişemeyecek.

Bu arada lütfen küçük harflerle yazınız

Ömer Sirel
İstanbul / Maltepe
2005 Nissan Primera Tekna
2006 Renault Scenic II Privillage 1.6 BVA

Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: SERVIS DENEYIMIM

Mesajgönderen Ally_07 » 30 Haz 2015, 11:40

Bence de şikayet etmelisiniz. Sonuçta siz müşterisiniz ve paranızın karşılığını almak hakkınız. Evet o kişinin müşteriye yaklaşımı değişmez, güler yüzlü olması belki bu saatten sonra mümkün değil ama işi ile ilgili yaptığı hataları olması gerektiği gibi değiştirmek bir şikayetinize bakar. Hiç tepki vermemek "ne halin varsa gör" gibisinden yaklaşmak ileride de bu gibi aksaklıkların yaşanmasına devam edileceği anlamına gelir. O kişi belli ki işini pek de severek yapmıyor ama bu sizi memnuniyetsiz bırakması anlamına gelmez.

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
MICRACI
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 15
Kayıt: 08 Haz 2015, 14:13
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen MICRACI » 30 Haz 2015, 22:51

daha öncede genel bir nissan kampanyası politikası üzerine şikayetim olmuştu. servis danışmanı şahıs üzerine alınmış. onu şikayet ediyorum sanmış. oysaki ben onun ağzından çıkan bir söylemi kullanarak nissan firmasının bir politikasını eleştirmiştim. beni şikayet etti diye küstü bana herhalde ki bu danışman arkadaş aracımın km'sini gıcıklığına 5000 fazladan yazdı. yaptığı yanlışı düzeltmeye erindi, sohbetini güleryüzünü esirgedi benden. anlıcanız şikayetle sonuç alınsa her yer güllük gülistanlık işlerdi hiç sorun yaşanmazdı. hem kimi kime şikayet edecen? servis müdürü hergün onla mesaide, sizi ayda yılda bir servise gittiğinizde görüyorlar. yüzünüze he tamam deseler; onlar kendi aralarında gene bildiklerini okuyorlar...çünkü zihniyet mantelite şu: biri gider biri gelir. bir müşteriyi kaybetsek bir müşteriyi kazanırız. bizim işler gene yürür, devir daim olur mantelitesi mantığı var...bizde araç eksik olmaz bizde müşteri eksik olmaz bir eksik bir fazla farketmez diyorlar...


Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen Ally_07 » 30 Haz 2015, 23:56

Bence bakış açınız doğru değil, onlar birlikte çalışıyorlar ama maaşları sizin ödediğiniz para ile karşılanıyor. şikayet var sitesine bir yazın, bakın nasıl geri dönüş yapıyorlar. Ayrıca siz yanlış birşey yapmıyorsunuz veya olmayacak bir şey istemiyorsunuz ki, yanlışlığın düzeltilmesini talep ediyorsunuz.

Ben burada başka bir markanın servisini şikayet değil ama sitem etmek için markanın Türkiye distribütörüne telefon açtım, benim gibi çok arayanlar ve şikayetler varmış 3 ay sonra yetkili servis işletici firma değişti. Siz de gerekirse Nissan Tütliyeyi arayın, uslubuyla memnuniyetsizliğinizi anlatın büyük ihtimalle sonuç alacaksınız.

Hakkımızı aramamız gerekiyor, böyle böyle ülkede ne Hak kaldı ne hukuk...

Note Edge cihazımdan tapatalk ile gönderdim, hatalar affola

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam


“Nissan Micra Forum” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 33 misafir


 

 

oto anahtarı