Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler

(K11) (K12) (K13) Micra otomobiliniz için
Kullanıcı avatarı
bellagio_
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 26
Kayıt: 23 Tem 2018, 12:04
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: Otomatik şanzıman sorunu

Mesajgönderen bellagio_ » 25 Tem 2018, 20:05

sipartacus yazdı:Bir tanıdığın 60bindeki 2011 micrasında da benzer bir sorun olmuş, tamire yollandı dedi, sonucunu öğrenirsem paylaşırım.

Valla çok sevinirim teşekkürler.

Peugeot 307 XT
Nissan Micra Platinium

Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler

Mesajgönderen Ally_07 » 30 Tem 2018, 14:07

Bizim aracımız da 2011 60.000 km'de. Araç 4 yaş 30.000 km'de şanzıman yağı değişti (her ne kadar yetkili servis "normalde değiştirmiyoruz" dese de ben ısrar edip değiştirttim, eğer kullanmaya devam edecek olursak seneye tekrar değiştireceğim) Çok şükür şimdiye kadar bir problem yaşamadık. Sadece klima çalışırken gaza birden yüklenirsem (dip gaz), çok hafifi bir silkelenme hissediyorum. Ama normal devrinde (2000 rpm) civarı kullanırken her hangi bir şey hissetmiyorum, ne zaman ki aniden hızlanmak istesem (mesela sollama veya bir an önce yüksek sürate çıkmaya çalışma gibi durumlarda) o zaman hissediliyor. Klima ile kullanırken bir şey daha hissediyorum: frenlere daha sert basmak gerekiyor sanki, normalde kolayca durduğum mesafelerde ve hızlarda arabada klima açıkken daha sert fren yapmak zorunda kalıyorum.

Bu iki durumun sebebini ben "3 silindir 12V, 1200 cc, 79 hp, 110 nm torka sahip ve yolcusuyla, depodaki yakıtıyla vs. neredeyse 1250 kg olan" aracın gücününü hem klima hem de şanzımana (ve hatta frene de) yetmemesine bağlıyorum. Normal devrinde (2000 rpm) ve sakin kullanımda kaymak gibi seyahat ettiğimiz bu şehiriçi aracımız, sıkıştırınca (özellikle klima açıkken) boyundan büyük bir talebi karşılayamayabiliyor kanımca.

O yüzden karşılaşılan bu sorunların belki araçtan fazla bir beklentiye girme veya alışkın olmama gibi sebepleri olduğu da düşünülebilir. Tabi bu sebeplerin uzun süre devam etmesi kalıcı sıkıntılara yol açabiliyor olması da muhtemel.

Binlerce satılan araçlardan küçük bir kısmında bu gibi sebeplerle yaşanan sorunlar aracın kötü olduğunu göstermez diye düşünüyorum. Tabi bu sorunların internet ortamında karşılaşılmasının sebebini de Nissan Yetkili Servisleri'nin (bir çok diğer markada da böyle aslında) müşteri memnuniyeti politikasının zayıf olmasına bağlayabilirim. Belki çok basit olan çözümlerde bile işi müşteri odaklı çözme yerine en yüksek maliyetli öneriler sunulunca araç sahipleri haklı olarak isyan ediyor.

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
bellagio_
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 26
Kayıt: 23 Tem 2018, 12:04
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler

Mesajgönderen bellagio_ » 31 Tem 2018, 01:53

Ally_07 yazdı:Bizim aracımız da 2011 60.000 km'de. Araç 4 yaş 30.000 km'de şanzıman yağı değişti (her ne kadar yetkili servis "normalde değiştirmiyoruz" dese de ben ısrar edip değiştirttim, eğer kullanmaya devam edecek olursak seneye tekrar değiştireceğim) Çok şükür şimdiye kadar bir problem yaşamadık. Sadece klima çalışırken gaza birden yüklenirsem (dip gaz), çok hafifi bir silkelenme hissediyorum. Ama normal devrinde (2000 rpm) civarı kullanırken her hangi bir şey hissetmiyorum, ne zaman ki aniden hızlanmak istesem (mesela sollama veya bir an önce yüksek sürate çıkmaya çalışma gibi durumlarda) o zaman hissediliyor. Klima ile kullanırken bir şey daha hissediyorum: frenlere daha sert basmak gerekiyor sanki, normalde kolayca durduğum mesafelerde ve hızlarda arabada klima açıkken daha sert fren yapmak zorunda kalıyorum.

Bu iki durumun sebebini ben "3 silindir 12V, 1200 cc, 79 hp, 110 nm torka sahip ve yolcusuyla, depodaki yakıtıyla vs. neredeyse 1250 kg olan" aracın gücününü hem klima hem de şanzımana (ve hatta frene de) yetmemesine bağlıyorum. Normal devrinde (2000 rpm) ve sakin kullanımda kaymak gibi seyahat ettiğimiz bu şehiriçi aracımız, sıkıştırınca (özellikle klima açıkken) boyundan büyük bir talebi karşılayamayabiliyor kanımca.

O yüzden karşılaşılan bu sorunların belki araçtan fazla bir beklentiye girme veya alışkın olmama gibi sebepleri olduğu da düşünülebilir. Tabi bu sebeplerin uzun süre devam etmesi kalıcı sıkıntılara yol açabiliyor olması da muhtemel.

Binlerce satılan araçlardan küçük bir kısmında bu gibi sebeplerle yaşanan sorunlar aracın kötü olduğunu göstermez diye düşünüyorum. Tabi bu sorunların internet ortamında karşılaşılmasının sebebini de Nissan Yetkili Servisleri'nin (bir çok diğer markada da böyle aslında) müşteri memnuniyeti politikasının zayıf olmasına bağlayabilirim. Belki çok basit olan çözümlerde bile işi müşteri odaklı çözme yerine en yüksek maliyetli öneriler sunulunca araç sahipleri haklı olarak isyan ediyor.

Benim arabam 2013 trafiğe çıkışlı daha 50 binde ve aldıktan iki hafta sonra falan arıza ışığı yandı. Yani çok az bir süre keyifle sürebildim. Açıkcası Japonların şanzımanına güvenip almıştık. Özel servise de götürdüm onlar da direkt sıfırlayalım şanzımanı dediler ve bu yıllarda üretilen belli şase aralığındaki araçlarda bu sıkıntı olduğunu söyledi. Kendisi nissan yetkili servisinden ayrılma. Orda da aynı sıkıntıyla çokça karşılaştığını söyledi. İstenilen fiyatlar araba parası. Ben daha eski model farklı marka otomatik araçlar da kullandım. Bu kadar masraf çıkarmadı hiçbiri. Dolayısıyla insan aldığına pişman oluyor çünkü ben uzun süreli binmek için almıştım. Tabiki her nissanda olacak bir şey değil bu ama kendi tecrübemle çevremdeki insanlara bu saatten sonra Nissan da tavsiye etmem beklenemez. Uygun bir vakitte İzmir'e götürüp farklı ustalara da göstermeyi düşünüyorum. Bakalım insallah çözülür ben de rahatlarım.

Peugeot 307 XT
Nissan Micra Platinium

Kullanıcı avatarı
Had19
NissanClubTr
NissanClubTr
Mesajlar: 2
Kayıt: 02 Ağu 2018, 23:13
Otomobil: Micra
Meslek:

2004 otomatik micra hızlanmıyor..

Mesajgönderen Had19 » 02 Ağu 2018, 23:33

2004 model 1.2 otomatik tekna sahibiyim.
Aracım özellikle rampalarda ve yüke bindiğinde asla hızlanmıyor.
20km'yi geçemiyorum.
Düz yolda ise 50-60 km'yi zor görüyor.
Bujiler bobinler değişti, sorun düzelmedi.
Usta şanzuman kaynaklı olabileceğini söyledi.
Benzer bir problem yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.


Kullanıcı avatarı
MHB
Gold Üye
Gold Üye
Mesajlar: 121
Kayıt: 03 Ara 2017, 12:33
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: 2004 otomatik micra hızlanmıyor

Mesajgönderen MHB » 03 Ağu 2018, 02:50

aracın deviri yükseliyor ama hızlanmıyorsa sorun büyük ihtimal sanzimandadir

ASUS_Z012D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

@ufaktefektamiratlar

Kullanıcı avatarı
Had19
NissanClubTr
NissanClubTr
Mesajlar: 2
Kayıt: 02 Ağu 2018, 23:13
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: 2004 otomatik micra hızlanmıyor

Mesajgönderen Had19 » 03 Ağu 2018, 03:04

Aksine devir 2500ü neredeyse hiç geçmiyor.
Sanki normal gidiyormuş gibi vites atıyor ancak devir alamadığı için hızlanamıyor.


Kullanıcı avatarı
MHB
Gold Üye
Gold Üye
Mesajlar: 121
Kayıt: 03 Ara 2017, 12:33
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: 2004 otomatik micra hızlanmıyor

Mesajgönderen MHB » 05 Ağu 2018, 17:21

bazı araçlar da ariza oluştuğu zaman kendini korumaya alır büyük ihtimal sizin araçta da benzer bir sorun var. bilgisayara bağlayıp ariza kodu varmı bakmak lazim

ASUS_Z012D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

@ufaktefektamiratlar

Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler

Mesajgönderen Ally_07 » 07 Ağu 2018, 19:34

bellagio_ yazdı:Benim arabam 2013 trafiğe çıkışlı daha 50 binde ve aldıktan iki hafta sonra falan arıza ışığı yandı. Yani çok az bir süre keyifle sürebildim. Açıkcası Japonların şanzımanına güvenip almıştık. Özel servise de götürdüm onlar da direkt sıfırlayalım şanzımanı dediler ve bu yıllarda üretilen belli şase aralığındaki araçlarda bu sıkıntı olduğunu söyledi. Kendisi nissan yetkili servisinden ayrılma. Orda da aynı sıkıntıyla çokça karşılaştığını söyledi. İstenilen fiyatlar araba parası. Ben daha eski model farklı marka otomatik araçlar da kullandım. Bu kadar masraf çıkarmadı hiçbiri. Dolayısıyla insan aldığına pişman oluyor çünkü ben uzun süreli binmek için almıştım. Tabiki her nissanda olacak bir şey değil bu ama kendi tecrübemle çevremdeki insanlara bu saatten sonra Nissan da tavsiye etmem beklenemez. Uygun bir vakitte İzmir'e götürüp farklı ustalara da göstermeyi düşünüyorum. Bakalım insallah çözülür ben de rahatlarım.


CVT şanzımanın güvenilirliği ile ilgili internette bir çok kaynağa ulaşabilirsiniz. bence sizin yaşadığınız durum, diğer araçların şanzımanı hakkında olumsuz bir genelleme yapmak için haksızlık olur. Mesajınızda "belli şase numaralı araçlar için" diye bir bilgi aldığınızı söylemiş olabilirsiniz, bu belki olabilir. Ama ben aldığımdan beri (3 yılı geçti) yetkili servise gidiyorum, onlara dikkat etmem gereken neler var diye sorduğumda bizim buradaki yetkili servis teknikerleri böyle bir genelleme hiç yapmadılar (en azından bana). Sadece K12'lerde elektronik direksiyonla ilgili soruna sık rastladıklarını ama K13'lerde de böyle bir sorun da olmadığını belirtmişlerdi. Bir de arka fren lambası ile ile ilgili sıkıntı vardı (konusu sabit olarak micra başlığı altında var) ki onun için gittiğimde de "evet biliyoruz bu konuyu, daha önce yaşayan araçlar oldu" diyerek basit bir şekilde düzelttiler.

Dediğiniz gibi mekanik-elektronik işi kısmete bağlı biraz da, sonuçta kul yapısı şeyler. Başka markalarda 0 km alınan araçların daha 3-5000 km'de iken çok ciddi sorunlar yarattığını defalarca gördüm (hatta bizzat Fiat Punto'da başıma geldi, zar zor aracı fabrikaya iade etik). Fakat onarım konusunda istenen fiyat konusunda tamamen size katılıyorum, bu kadar da olmaz gerçekten, hukuk da bizi satıcının insafına bırakıyor maalesef. Bu biraz da parça satmak, işçilik ücreti almak için yapılan bir zalimlik gibi geliyor bana. Belki de çok daha basitçe çözülecek sorunlar "at-değiştir" şeklinde çözülünce firmaların işine geliyor. İnternette ve TV'de ne sorunlar görüyoruz, aslında basit ve düşük maliyetle çözülen, sonuçta "ustalık" bu demek zaten. Ama maalesef üretici (tabi bizim ülkemizde daha çok ithalatçı) firmalarla mücadele etmek ayrı bir güç gerektirdiğinden yük üzerimize kalıyor.

Yine de tavsiye olayını düşünürsek, bu ortamda hangi markayı tavsiye edebileceğimi açıkçası ben de çok düşünüyorum.. Bir marka önerirsiniz arabaları "sağlam değildir, dayanıksızdır, güvensizdir", bir marka önerirsiniz "satış fiyatı veya parça fiyatı çok pahalıdır", bir marka önerirsiniz " satış sonrası hizmeti berbattır, parçası bulunmaz", bir marka önerirsiniz "konforu zayıftır, donanımına göre fiyatı çoktur, boş arabaya o kadar para vermek istenmez", bir marka önerirsiniz "temizini bulmak zordur veya ikinci eli zayıftır" gibi gibi bin bir türlü kriter oluşuyor kafamda. O yüzden bu otomobil işi baya sıkıntılı aslında Türkiye'de, sadece Nissan ile ilgili değil. Sonuçta bu marka on numara olmasa da dünya çapında bilinen ve pazarda belli sebeplerle sağlam bir yeri olan bir marka.

Ben bu tip sorunların önemli bir sebebi olarak (yalnız özellikle vurgulamak isterim: tek sebebi değil, sebepler içerisinden önemli bir tanesi sadece); aslında bu ekonomi sınıfı bir şehir içi aracının limitlerinin pek de yüksek olmamasına rağmen biraz zorlanarak kullanılması ve bakım konularına kullananların pek önem vermemesi olduğunu düşünüyorum. Tabi bu benim şahsi düşüncem. Düşünsenize; örneğin 5 yaşında 50 bin km'deki bir aracın önceki sahibi yeterince titiz değilse, arabayı üst segment araçlar gibi tabir-i caizse kamçılaya kamçılaya kullandıysa (ki bizim millet Şahin alır ama araca BMW gibi davranır malum) kabak yeni sahibinin başına patlayabiliyor.

Umarım sorununuz kolayca çözümlenir. Bizi de buradan bilgilendirirseniz memnun oluruz.

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: 2004 otomatik micra hızlanmıyor

Mesajgönderen Ally_07 » 07 Ağu 2018, 19:35

Had19 yazdı:Aksine devir 2500ü neredeyse hiç geçmiyor.
Sanki normal gidiyormuş gibi vites atıyor ancak devir alamadığı için hızlanamıyor.


bence de sorun büyük ihtimalle şanzımanda.. önce bilgisayara bağlatıp kata kodunu (P..... gibi) öğrenmek gerekir.

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
bellagio_
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 26
Kayıt: 23 Tem 2018, 12:04
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler

Mesajgönderen bellagio_ » 11 Ağu 2018, 22:20

Ally_07 yazdı:
bellagio_ yazdı:Benim arabam 2013 trafiğe çıkışlı daha 50 binde ve aldıktan iki hafta sonra falan arıza ışığı yandı. Yani çok az bir süre keyifle sürebildim. Açıkcası Japonların şanzımanına güvenip almıştık. Özel servise de götürdüm onlar da direkt sıfırlayalım şanzımanı dediler ve bu yıllarda üretilen belli şase aralığındaki araçlarda bu sıkıntı olduğunu söyledi. Kendisi nissan yetkili servisinden ayrılma. Orda da aynı sıkıntıyla çokça karşılaştığını söyledi. İstenilen fiyatlar araba parası. Ben daha eski model farklı marka otomatik araçlar da kullandım. Bu kadar masraf çıkarmadı hiçbiri. Dolayısıyla insan aldığına pişman oluyor çünkü ben uzun süreli binmek için almıştım. Tabiki her nissanda olacak bir şey değil bu ama kendi tecrübemle çevremdeki insanlara bu saatten sonra Nissan da tavsiye etmem beklenemez. Uygun bir vakitte İzmir'e götürüp farklı ustalara da göstermeyi düşünüyorum. Bakalım insallah çözülür ben de rahatlarım.


CVT şanzımanın güvenilirliği ile ilgili internette bir çok kaynağa ulaşabilirsiniz. bence sizin yaşadığınız durum, diğer araçların şanzımanı hakkında olumsuz bir genelleme yapmak için haksızlık olur. Mesajınızda "belli şase numaralı araçlar için" diye bir bilgi aldığınızı söylemiş olabilirsiniz, bu belki olabilir. Ama ben aldığımdan beri (3 yılı geçti) yetkili servise gidiyorum, onlara dikkat etmem gereken neler var diye sorduğumda bizim buradaki yetkili servis teknikerleri böyle bir genelleme hiç yapmadılar (en azından bana). Sadece K12'lerde elektronik direksiyonla ilgili soruna sık rastladıklarını ama K13'lerde de böyle bir sorun da olmadığını belirtmişlerdi. Bir de arka fren lambası ile ile ilgili sıkıntı vardı (konusu sabit olarak micra başlığı altında var) ki onun için gittiğimde de "evet biliyoruz bu konuyu, daha önce yaşayan araçlar oldu" diyerek basit bir şekilde düzelttiler.

Dediğiniz gibi mekanik-elektronik işi kısmete bağlı biraz da, sonuçta kul yapısı şeyler. Başka markalarda 0 km alınan araçların daha 3-5000 km'de iken çok ciddi sorunlar yarattığını defalarca gördüm (hatta bizzat Fiat Punto'da başıma geldi, zar zor aracı fabrikaya iade etik). Fakat onarım konusunda istenen fiyat konusunda tamamen size katılıyorum, bu kadar da olmaz gerçekten, hukuk da bizi satıcının insafına bırakıyor maalesef. Bu biraz da parça satmak, işçilik ücreti almak için yapılan bir zalimlik gibi geliyor bana. Belki de çok daha basitçe çözülecek sorunlar "at-değiştir" şeklinde çözülünce firmaların işine geliyor. İnternette ve TV'de ne sorunlar görüyoruz, aslında basit ve düşük maliyetle çözülen, sonuçta "ustalık" bu demek zaten. Ama maalesef üretici (tabi bizim ülkemizde daha çok ithalatçı) firmalarla mücadele etmek ayrı bir güç gerektirdiğinden yük üzerimize kalıyor.

Yine de tavsiye olayını düşünürsek, bu ortamda hangi markayı tavsiye edebileceğimi açıkçası ben de çok düşünüyorum.. Bir marka önerirsiniz arabaları "sağlam değildir, dayanıksızdır, güvensizdir", bir marka önerirsiniz "satış fiyatı veya parça fiyatı çok pahalıdır", bir marka önerirsiniz " satış sonrası hizmeti berbattır, parçası bulunmaz", bir marka önerirsiniz "konforu zayıftır, donanımına göre fiyatı çoktur, boş arabaya o kadar para vermek istenmez", bir marka önerirsiniz "temizini bulmak zordur veya ikinci eli zayıftır" gibi gibi bin bir türlü kriter oluşuyor kafamda. O yüzden bu otomobil işi baya sıkıntılı aslında Türkiye'de, sadece Nissan ile ilgili değil. Sonuçta bu marka on numara olmasa da dünya çapında bilinen ve pazarda belli sebeplerle sağlam bir yeri olan bir marka.

Ben bu tip sorunların önemli bir sebebi olarak (yalnız özellikle vurgulamak isterim: tek sebebi değil, sebepler içerisinden önemli bir tanesi sadece); aslında bu ekonomi sınıfı bir şehir içi aracının limitlerinin pek de yüksek olmamasına rağmen biraz zorlanarak kullanılması ve bakım konularına kullananların pek önem vermemesi olduğunu düşünüyorum. Tabi bu benim şahsi düşüncem. Düşünsenize; örneğin 5 yaşında 50 bin km'deki bir aracın önceki sahibi yeterince titiz değilse, arabayı üst segment araçlar gibi tabir-i caizse kamçılaya kamçılaya kullandıysa (ki bizim millet Şahin alır ama araca BMW gibi davranır malum) kabak yeni sahibinin başına patlayabiliyor.

Umarım sorununuz kolayca çözümlenir. Bizi de buradan bilgilendirirseniz memnun oluruz.

İki farklı yere daha gösterdim arabayı ve sonuç aynı: şanzıman açılacak 7-10 bin arası tahmini masraf. Hatta birinde tamirci arkadaş sağ olsun para almadan sanzimandaki iki sensörü değiştirip aracı test etti ama sonuç değişmedi yine aracı kullanırken silkelenme yaptı. Sensörleri çıkarttık çünkü sensörde değilmiş sıkıntı onu anladık. Şanzıman beyni muhtemelen ya da beyin+ sanzimandaki farklı seyler. Yaptırıp yaptırmama konusunda kararsız kaldım çünkü iki tamirci de aynı şeyi söyledi: juke, Qasqai ve Micra gibi nissanin cvt şanzımanlarında bu çokça karşılaştığımız bir sorun diye. Hatta orda aynı problemden gelen Qasqai ve Micra sahibi iki kişi daha vardı. İki usta da fabrikasyon hatası olduğunu ve nissanin ayıbı olduğunu söyledi çünkü bu kadar düşük km lerde araçların bu kadar çabuk şanzıman arızası vermesi akıl isi değil. Ha şimdi su sebepten kararsızım, ben 8-10 bin verip şanzımanı yaptım diyelim ama sonuçta ayni fabrikasyon ürünü olacak yani ben 40 bin km sonra arabam 90 binlerdeyken yine aynı sorunu yaşicam belki. Bu yüzden yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızım.

Peugeot 307 XT
Nissan Micra Platinium

Kullanıcı avatarı
muraton
NissanClubTr
NissanClubTr
Mesajlar: 2
Kayıt: 17 Ağu 2018, 17:01
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler

Mesajgönderen muraton » 17 Ağu 2018, 17:08

Merhaba;
2.el 2012 micra punch aldım ve malesef şanzıman arızası verdi.Araç 70bin km de ne yapmalıyım.Bu arada Balıkesirdeyim ve burada yetkili servis yok(belki özel de yok)


Kullanıcı avatarı
bellagio_
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 26
Kayıt: 23 Tem 2018, 12:04
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler

Mesajgönderen bellagio_ » 18 Ağu 2018, 23:31

muraton yazdı:Merhaba;
2.el 2012 micra punch aldım ve malesef şanzıman arızası verdi.Araç 70bin km de ne yapmalıyım.Bu arada Balıkesirdeyim ve burada yetkili servis yok(belki özel de yok)

Geçmiş olsun bilgisayara bağlattınız mı hiç? Ben İzmir'de yaptırdım iki gün oldu arabamı teslim alalı. Hızlanırken silkeleme yapıyordu, önceki mesajlarımda okuyabilirsiniz. Problemin iyi saptanması gerekiyor çünkü şanzıman arızaları maliyetli oluyor genelde. Ben bir iki ufak tefek işlemle birlikte yaklaşık on bin lira verdim maalesef.

Peugeot 307 XT
Nissan Micra Platinium


“Nissan Micra Forum” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


 

 

oto anahtarı