frter yazdı:Suyun nereden geldiğini buldum. Bagajın arka tarafında stop lambasına doğru olan yerdeki silikonlardan kaçırıyor. Zaten oraların her yerini söktüm. Şimdiye kadar kullandığım araçlar içinde en ince silikon tarzı malzemeyi (siz macun diyorsunuz) bu araçta kullanmışlar. O da zamanla iyice sıcak soğuk değişiminden mukavemetini kaybetmiş. Bir kaportacıya gidip 2 dakikada çözeceğim işi kısa zamanda.
Hafta sonu Ankara'ya gidip geleceğim uzun yol performansı nasıl olacak onu merak ediyorum. Depoyu fullledim Wurth enjektör temizleyici de koyacağım. Temizlensin iyice.
İlk defa bu aracı kullanırken ikilemde kaldım uzun süre kullansam mı kullanmasam mı diye niyeyse. Yol gürültüsü vs çok olursa değiştirmeyi düşünebilirim. Kısa yolculuklar ve şehir içi için çok iyi araç. Biraz süspansiyonun sesli çalışması hariç tabi. Bir de dikkatimi çeken aracın çamurluk içlerinde hiç yalıtım yok en ufak toz bile lastikten sekse direk içeride ses. Kullanım durumuma bağlı bagaj içini de yalıtım malzemesiyle kaplayabilirim.
Bursa'daki Nissan servisine de bujiyi sormuştum ilk aldığımda adamlar biraz garip. İçinde ne çıktıysa odur diyo. Dedim içinden Renault çıktı. Onu bilemeyiz diyo
Sızıntının yerini bulmanıza sevindim, gayet mantıklı. Muhtemelen dediginiz gibi basit bir müdahale ile sorun ortadan kalkar.
Çok hızlı ve performanslı kullanmayı, gideceğim yere bir an önce varayım düşüncesi ile atik sürüşü tercih etmiyorsanız uzun yolda da gayet tatmin olursunuz. Ben yaşadığım bölgenin coğrafyası gereği uzun seyahatlerde rampa çıkışları yapmak zorunda kalıyorum. Önüme geleni sollamaktansa sakin sakin ve sabırlı kullanmayı tercih ediyorum. Hem arabada herhangi bir yorgunluk belirtisi olmuyor hem de güvenli şekilde seyahat ediyorum. Ayrıca yakıt tasarrufu da oluyor, 40 lt full depoyla 750 km menzili aşıyorum. Yani şehirler arası yakıt tüketiminin yaklaşık 5,3 lt/100 km olduğunu söyleyebilirim (bi keresinde yol bilgisayarında 3,9 lt/100 km değerini yakalamıştım hatta).
Yol ve rüzgar sesini malesef duyacaksınız. Bu segmentte bir çok araçtaki zaaf bu zaten ama ekonomik şehir içi araçları böyle oluyor naapalım. Dediğiniz gibi çamurluk içi davlumbaz önlerde yarım parça arkalarda ise hiç yok. Yol sesi almaması imkansız. Yumuşak hamurlu yeni bir lastikle biraz azalıyor (denedim) ama yine de tatmin edici değil bence de. Ben de bir izolasyon çalışması yapmayı planlıyorum. Bitüself tarzı bir malzeme aldım, arka koltuğu kaldırıp bagaj döşemesi içinden çamurlukları iç taraftan da kaplayacak şekilde arka koltuğun altına uygulamayı düşünüyorum. Ayrıca önlerdeki yarım davlumbazların dış kısmında da uygulayabilirsem iyi olacak diye düşünüyorum. 5 kutu kadar da pütür sprey denilen bir malzeme aldım, çamurluk içlerine ve biraz da arka alt kısma bunu uygulayacağım. Tabi bunları yapmak için dört teker söküp aracı lifte kaldırmam gerekiyor. Bunu tanıdık bir ustanın sanayi sitesindeki atölyesinde yapacağız ama muhtemelen tüm gün süreceğinden bir pazar günü denk getirmek istiyorum. Artık ne zaman ayarlayabilirim bilmiyorum ama yapabilirsem burada da paylaşacağım mutlaka. Sizin denyimlerinizi bekleriz.
Renault bujisi çıkmasını aslında normal karşıladım, sonuçta Nissan Renault'a ait bir marka oldu ve bir çok modellerinin parçası ortak (mesela meşhur 1.5 dCi motor).
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi