Yeni Nissan GT-R Wheelsandmore: 5 Farklı Adrenalin Seviyesiyle!
Yeni Nissan GT-R Wheelsandmore: 5 Farklı Adrenalin Seviyesiyle!
GT-R'ın sonsuza kadar sürecek modifiye çalışmalarına bir tane daha eklendi. Wheelsandmore firması 5 farklı güç paketi ile GT-R tekrar yollara çıkarıyor!
Nissan GT-R’ın dünyada artık resmi olarak efsane olduğu kabul edilerek, çıktığı yıldan beri hiç durmadan modifiyeciler tarafından geliştirmekte. İşin daha iyi tarafı GT-R’da bundan şikayetçi değil. Beygir konusunda geçenlerde 400 metre drag yarışa hazırlanan 3300 beygirlik AMS Performans‘ın aracını görmüştük. Şu anda kalkış, hız ve ses olayı AMS’de! Araçlarımızda bazen kaput altında kürkleyen bir şeyin olmasını isterken dış karoserin estetik taraflarında da havalı şeyler olsun deriz.
Bunların hepsini yaparak bizim dikkatimi çeken Wheelsandmore tuning şirketi oldu. GT-R’ı soft dokununuşlarla ele alarak müşterilerine 5 farklı güç paketi altında sunuyor. Ve Wheelsandmore’un sunacağı bir kataloğun olmamasından dolayı turuncu desenli Silver Arrow’nuzu firma standartlarında alıyorsunuz.
GT-R, bir Ferrari veya Lamborghini kadar dış detaylara sahip olmasa da onda insanı etkileyen farklı bir yapı var.
Bence bir şirket işinin zirvesini yapmak istiyorsa GT-R üzerinde bir şeylerle oynaması yeterli olacaktır.
Wheelsandmore, ön tampon ucundan başlattığı turuncu şerit desenlerini tavan hariç uygulamış.
Yine 21 inç ebatlarında FIWE’e ait çok kollu jantlarını görüyoruz.
Kapı üstü ve kapı altlarına turuncu şerit uygulaması ve marka ismi var.
KW amortisör ile birlikte 30 mm alçalan yapısı üstün yol tutuş sağlayacaktır.
Wheelsandmore GT-R’ın hava filtresi ve yazılımla gelen 578 hp’den 613’e, katalizör değişimli paket de ise araç 638 hp oluyor.
3. performans pakette egzoz değişerek güç 660’a yükseliyor.
Daha da güç isteyenlere turbo ve yakıt sistemleri değiştirilerek 710 beygir güce ulaştırılıyor.
Wheelsandmore’un 5. son paketinde egzozla birlikte yazılım üst levele getirilerek 750 beygir gücü hizmetinize veriyorlar.
Yine efsane sporcunun değişim rüzgarını seyrettik. Firmanın kişiden kişiye değişen istekleri 5 farklı paket altında toplayarak sunması bence kendi işini kolaylaştırmış. Tabi ki isteseler 750 beygir güçten fazlasını rahatlıkla GT-R’a verebilirler. Bir de herşey güç kısmında bitmiyor.
1200 beygirlik bir motorun normal yol hakimiyeti ile 750 beygirin aynı olmaz. 1200’lüğü daha çok pistlerin aracı olarak görebiliriz. Yolda tutma ve orantılı güçler için kırmızı boğa Lamborghini Aventador standartlarında en etkilisi 1000 beygire varmayan beygir güçleridir. Peki Wheelsandmore’un GT-R çalışmasını siz nasıl buldunuz?
Kaynak: https://paratic.com/nissan-gt-r-wheelsandmore-modifiye/
Nissan GT-R’ın dünyada artık resmi olarak efsane olduğu kabul edilerek, çıktığı yıldan beri hiç durmadan modifiyeciler tarafından geliştirmekte. İşin daha iyi tarafı GT-R’da bundan şikayetçi değil. Beygir konusunda geçenlerde 400 metre drag yarışa hazırlanan 3300 beygirlik AMS Performans‘ın aracını görmüştük. Şu anda kalkış, hız ve ses olayı AMS’de! Araçlarımızda bazen kaput altında kürkleyen bir şeyin olmasını isterken dış karoserin estetik taraflarında da havalı şeyler olsun deriz.
Bunların hepsini yaparak bizim dikkatimi çeken Wheelsandmore tuning şirketi oldu. GT-R’ı soft dokununuşlarla ele alarak müşterilerine 5 farklı güç paketi altında sunuyor. Ve Wheelsandmore’un sunacağı bir kataloğun olmamasından dolayı turuncu desenli Silver Arrow’nuzu firma standartlarında alıyorsunuz.
GT-R, bir Ferrari veya Lamborghini kadar dış detaylara sahip olmasa da onda insanı etkileyen farklı bir yapı var.
Bence bir şirket işinin zirvesini yapmak istiyorsa GT-R üzerinde bir şeylerle oynaması yeterli olacaktır.
Wheelsandmore, ön tampon ucundan başlattığı turuncu şerit desenlerini tavan hariç uygulamış.
Yine 21 inç ebatlarında FIWE’e ait çok kollu jantlarını görüyoruz.
Kapı üstü ve kapı altlarına turuncu şerit uygulaması ve marka ismi var.
KW amortisör ile birlikte 30 mm alçalan yapısı üstün yol tutuş sağlayacaktır.
Wheelsandmore GT-R’ın hava filtresi ve yazılımla gelen 578 hp’den 613’e, katalizör değişimli paket de ise araç 638 hp oluyor.
3. performans pakette egzoz değişerek güç 660’a yükseliyor.
Daha da güç isteyenlere turbo ve yakıt sistemleri değiştirilerek 710 beygir güce ulaştırılıyor.
Wheelsandmore’un 5. son paketinde egzozla birlikte yazılım üst levele getirilerek 750 beygir gücü hizmetinize veriyorlar.
Yine efsane sporcunun değişim rüzgarını seyrettik. Firmanın kişiden kişiye değişen istekleri 5 farklı paket altında toplayarak sunması bence kendi işini kolaylaştırmış. Tabi ki isteseler 750 beygir güçten fazlasını rahatlıkla GT-R’a verebilirler. Bir de herşey güç kısmında bitmiyor.
1200 beygirlik bir motorun normal yol hakimiyeti ile 750 beygirin aynı olmaz. 1200’lüğü daha çok pistlerin aracı olarak görebiliriz. Yolda tutma ve orantılı güçler için kırmızı boğa Lamborghini Aventador standartlarında en etkilisi 1000 beygire varmayan beygir güçleridir. Peki Wheelsandmore’un GT-R çalışmasını siz nasıl buldunuz?
Kaynak: https://paratic.com/nissan-gt-r-wheelsandmore-modifiye/
“Nissan Sohbet - Laf Lafı Açıyor” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir