Nissan ile Italdesing 50. Yıla Özel Akıl Dışı Bir GT-R Üretti!

Diğer kategorilere girmeyen Nissan ve/veya farklı tüm konular hakkında
Kullanıcı avatarı
Qnissan
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 43
Kayıt: 16 May 2017, 17:05
Otomobil: Qashqai
Meslek:

Nissan ile Italdesing 50. Yıla Özel Akıl Dışı Bir GT-R Üretti!

Mesajgönderen Qnissan » 29 Haz 2018, 15:45

Nissan ve Itqaldesign, normalinden çok farklı olan GT-R için bir araya gelmiş. 50. yıla özel bu hediye sizleri fazlasıyla etkileyebilir!

Resim

Italdesign, Nissan’ın hiper araçlara kafa tutan spor aracı GT-R‘a 50. yıl özel bir hediye hazırlamış. Ortak çalışmalarla ortaya çıkartılan ikonik spor aracı hiç böyle görmemişsinizdir. Bir tarafta gücün temsilcilerinden Nismo, bir tarafta ise dizayn ve modifiyenin duayenlerinden Italdesing! İşi sadece tuning değil! Zerouno Targa ile kendi araç yapımına da girmiştir.

GT-R50‘yi gerçekten özel yapacak eklemeler yapılmış. Yapısı ne kadar da GT-R35’ten alınmış olsa da kesme ve kaynak işleri de olmuş. Tahminlerimizden birisi de zaten Nismo’nun Italdesing ile üzerinde çalıştığı bu yapı, geleceğin Godzilla‘sı olabilir.

Şekillendirme kısmında Italdesign sorumlu olmuş.

Resim

Karşımızda gerçekten farklı bir GT-R duruyor. Tek seferlik üretilecek olan prototip “neden seri üretim değil” dedirttiriyor. En başta kaputun değiştiğini ve üzerindeki çift hava kanalını görüyoruz.

GT-R50’nin bakışları artık eskisi gibi değil!

Resim

R35’in kalın farları olabildiğince ince yapıya çekilmiş. İç kısımlarına yapılan bumerang şeklindeki Led aydınlatmaların da harika durduğunu söylemek istiyoruz.

Ön kısımdan sonra yapısal değişimler hızlandırılmış.

Resim

GT-R50’nin tavanı değiştirilip, yaklaşık olarak 54 mm daha alçak konumlandırılmış. Arka camın daralan yapısıyla GT-R, Koenigsegg modellerini anımsatmış. Jantlara da tipine uygun 21 inç lastikler takılmış.

Energetic Sigma Gold ve Liquid Kinetic Gray boyalar özel olarak hazırlanmış.

Resim

Kaput havalandırma, ızgara ve şimdide arka kısımda gördüğümüz altın sarısı kısımlar, özel gri boya üzerinde göz alıcı duruyor.

Nismo motor bölümünde 50. yıla özel çalışmalar yapmış.

Resim

3.8L twin turbo V6‘nın bu kısmına kadar her şey aynı. Nismo’nun GT3’ten tedarik ettiği daha büyük turbo ve intercooler ile start vermiş.

Krank mili, bağlantı çubukları, yatak, kam mili ve pistonlara kadar yüksek gücü karşılayacak cinsleriyle değiştirilmiş. Bunların sonunda da GT-R50’nin 720 ps güç ve 780 nm tork üretmesi sağlanmış.

Aktarımlar kısımları da Nismo tarafından değiştirilmiş.

Resim

Yeni 6 ileri çift kavramalı şanzıman, daha güçlü diferansiyel ve tahrik şaftları ile süper güçlerini AWD dört çekere aktarıyor.

Kokpitte özenli çalışmalar yapıldığını görüyoruz.

Resim

Gösterge paneli, dijital olanla değiştirilmiş. Orta kısımda günümüz araçları aksine bilgi eğlence ekranı koyulmamış. İki farklı karbon kaplama, Alkantra ve deri araç içerisinde yoğun olarak hissediliyor.

İki büyük firmanın buluşması sonrasında ortaya çıkartılan GT-R50 için dış aksamların çoğunun değiştirilmesi, gövde rengi, motora yapılan ekstra güç çalışması ve kokpitin deri – Alkantralı halleri, aracın kalite seviyesini anlatıyor.

Üzücü tarafı ise 50. yıla özel GT-R50’den sadece 1 tane olması. Nismo’nun büyük emek verdiği bu spor arabadan sonra bakalım Italdesign ile başka hangi projede bir araya gelecekler.


Haber Kaynak: https://paratic.com


“Nissan Sohbet - Laf Lafı Açıyor” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


 

 

oto anahtarı