BAKIM ÜCRETLERİ
- mavimarmara
- NissanClubTr
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 25 May 2013, 20:54
- Otomobil: Qashqai
- Meslek: Kaptan
BAKIM ÜCRETLERİ
Ayna ve Camlara otomatik kumanda edilememesi ve ince elektrikli direksiyon olmasını beğenmedim.Servis bakım aralığı çok ilginç aynı motorlarda diğer markalarda 20.000 km 300 tl bunda 10.000 550 tl tam bir soygun tam % 300 fazla ücret ödeniyor tam 3 katı bu PAHALI ÜCRET NİSSAN ait ve ÇOK FAZLA diye düşünüyorum.
"Yeterli ilgiyi görememesi sebebiyle değiştim ve yazmayı düşünmüyorum"
- FelixCrail
- Administrator
- Mesajlar: 3143
- Kayıt: 16 Şub 2012, 20:13
- Otomobil: Primera
- Meslek: Filo Kiralama
- Konum: İstanbul / Maltepe
Re: TEST (Suzuki,Kia,WV,Dacia,Skoda,Nissan)
tavsiyem yeni sportage ve ford kuga yı denemeniz. sportage qq ye göre daha atak bir motora sahip. benim test ettiğim kuga teknoloji olarak çok iyiydi ama ufak motor hacmine sahip olup, otomatik olduğu için vites değiştirmede çok tembel bir araçtı bence. vites atması için baya uzun bir süre yüksek devirde gitmek gerekiyor.
japon araçlarının nerdeyse hepsi 10.000kmde bir bakıma girer (bunun dışında fiat ve hyundailerde de bakım periyodu 10.000kmde birdir. Land roverlarda bakım aralığı modele göre 12.500-13.000 olduğu oluyor. bmw de belli bir periyot yok. araba bakım zamanına kendi karar veriyor. sert kullanımda süre kısalırken, sakin kullanımda uzuyor) japonları parçaları her markada pahalıdır (lancerların ön fren disk ve balatası 700tl civarı tutar ortalama) ucuzluk aranıyorsa en makul fiyatlar fiat ve renaultdadır. en ucuz yağ ford servislerinde satılır.
İstanbul / Maltepe
2005 Nissan Primera Tekna
2006 Renault Scenic II Privillage 1.6 BVA
- mavimarmara
- NissanClubTr
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 25 May 2013, 20:54
- Otomobil: Qashqai
- Meslek: Kaptan
BAKIM ÜCRETİ
Yinede bu tepkim Nissanı dürüst satıcı yapmaya yetmiyor,bakım örneği aynı motor içindi.Bunu tüm nissan sahiplerinin boykot etmesi gerekiyor,Paradan daha önemlisi bu milleti keriz yerine koymaya kimsenin hakkı yok diye düşünüyorum.Bana ait düşünceler Nissan hk.
- Karacabeg
- Platin Üye
- Mesajlar: 415
- Kayıt: 22 Eyl 2012, 08:43
- Otomobil: Primera
- Meslek: Makine Mühendisi
- Konum: İstanbul
Re: TEST (Suzuki,Kia,WV,Dacia,Skoda,Nissan)
Ama haklısınız nissan yetkili servisi çok kazık.
dizel motor olarak sadece xtrail in motoru nissana ait.
2007 Primera Tekna
Re: BAKIM ÜCRETLERİ
30000 bakım için az önce servisi aradım, tam 675TL istediler.
Şaka gibi yani.
Aracım 8 ay sonra garanti dışına çıkacak.
Ne dersiniz bakımı dışarda mı yaptırmalıyım?
Düzgün çalışan bir yer var mı, fiyatları ne civardadır?
Re: BAKIM ÜCRETLERİ
- captainmemo3
- Silver Üye
- Mesajlar: 60
- Kayıt: 23 Tem 2012, 20:29
- Otomobil: Qashqai
- Meslek: eğitim
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: BAKIM ÜCRETLERİ
Özellikle bilmenizi isterim ki, Garanti Garanti dedikleri pek de işlevi olmayan bir teoriden öte bir durum değil. tabii bu benim başıma gelen sorunumu garanti den çözemediğim ve kangren olduğu için yazıyorum. uyurun..
" 2006 yılında Opel ASTRA 1.3 CDTİ acenteden satın aldım.
1)Araç ilk 500 km içinde hızlanma sırasında gaz verdiğinizde motordan zınnn zınnn şeklinde bir ses yapmaya başladı. Servise götürdüm sorun yok dediler.
2) 5000 KM lerde yine hızlanma sırasında turboyu devreden çıkartmaya başladı. Yani kaç km hızla gidiyorsanız gidin ve bir anda 1300 cc motor gücü ile turbonun verdiği torku kaybederek yola devam etmek durumunda kaldım. Servise gittim garantide gezdiler baktılar. sorun yok dediler.
3) Araç 10000 km lere gelmeden önce gittiğiniz bir yerde aracı park ediyorsunuz ve geri geldiğinizde araç çalışmıyor. servise haber verdim geldiler ve aracın akü kutup başını söküp taktılar araç çalıştı. bu halde olan aracı çekici ile alıp gittiler. hah bu sefer sorunlar çözülecek dedim ama ne mümkün.
OPEL ODAK VE SERVİS ŞEFİ MUSTAFA USTA ARACIMIN BEYİN DEĞİŞİMİNE KARAR VERMELERİ GEREKİRKEN YAPMADILAR. HALA AYNI SORUNU YAŞAMAKTAYIM. ÇÖZÜM NE ? KUTUP BAŞINI SÖKÜP TAKMAK YOLDA KALMAKTAN KURTARIYOR. AMA SORUN AYNEN DURUYOR..
ANLAYACAĞINIZ 2 YIL G A R A N T İ HİKAYE ÖNEMLİ OLAN GARANTİ ANLAYIŞINA UYGUN DAVRANAN SERVİS VE SERVİS ELEMANLARI OLMASIDIR.
OPEL ODAK TOPKAPI VE SERVİS ŞEFİ KASTAMONULU MUSTAFA USTA YILLARDIR SIKINTI ÇEKMEME HAKSIZLIĞA UĞRAMAMA NEDEN OLDU.. ALLAHA HAVALE EDİYORUM
- FelixCrail
- Administrator
- Mesajlar: 3143
- Kayıt: 16 Şub 2012, 20:13
- Otomobil: Primera
- Meslek: Filo Kiralama
- Konum: İstanbul / Maltepe
Re: BAKIM ÜCRETLERİ
Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Tapatalk
İstanbul / Maltepe
2005 Nissan Primera Tekna
2006 Renault Scenic II Privillage 1.6 BVA
- captainmemo3
- Silver Üye
- Mesajlar: 60
- Kayıt: 23 Tem 2012, 20:29
- Otomobil: Qashqai
- Meslek: eğitim
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: BAKIM ÜCRETLERİ
Mesajınızda ki Arzu Hanımın soy adı veya görevli olduğu bölüm bilginiz de varsa ona da yazmak istiyorum. gerçi Opel türkiye de racın sorunları ilgili dosya vardır ama önemli olan kullanıcıya saygılı müşteri anlayışında olan kurumların olmasıdır. Biz sattık bitti gibi olmamalı
- FelixCrail
- Administrator
- Mesajlar: 3143
- Kayıt: 16 Şub 2012, 20:13
- Otomobil: Primera
- Meslek: Filo Kiralama
- Konum: İstanbul / Maltepe
Re: BAKIM ÜCRETLERİ
İstanbul / Maltepe
2005 Nissan Primera Tekna
2006 Renault Scenic II Privillage 1.6 BVA
“Nissan Qashqai Forum” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir