Nissan Servisi aracımla kaza yaptı ve nissan merkez konu ile ilgilenmiyor
Nissan Servisi aracımla kaza yaptı ve nissan merkez konu ile ilgilenmiyor
cumartesi günü servis işlemi için verdiğim 2014 1.2 qashqai tekna skypack aracımı nissan servisi resimdeki hale getirmeyi becerdi
neyse kazadır bir şekilde anlaşalım dedim,
sıfır araç verin bu arabanın kazasızının piyasa bedeli neyse aradaki farkı ödeyeyim dedim, (aynı aracı nissan şuanda 82 ye satıyor)
nissan ise tam bir ticari zeka örneği göstererek 20bin TL fark verirsem yenisi ile değiştirebileceklerini söyledi
daha ilk dakikadan yaptıklarına bakın, daha sonra değer kaybı için 1000 tl verelim 1500 tl verelim gibi komedi çevirdiler.
Nissan gülümseme hattı ise benzer bir üslup ile konunun kendileri ile ilgili olmadığını, oluşan değer kaybı ile ilgili bayiye bir şey diyemeyeceklerini söylediler, başının çaresine bak demeye getirdiler,
sanırım gülümseme hattını far değişimleri için aramak gerekiyor
nissan alırken bence 5 kez düşünün, yada size yardım etmeyeceklerini aklınızdan çıkarmayın

- kaan2993
- Gold Üye
- Mesajlar: 295
- Kayıt: 08 Kas 2013, 23:45
- Otomobil: Qashqai
- Meslek: İnşaat Mühendisi
Re: Nissan Servisi aracımla kaza yaptı ve nissan merkez konu ile ilgilenmiyor
- FelixCrail
- Administrator
- Mesajlar: 3143
- Kayıt: 16 Şub 2012, 20:13
- Otomobil: Primera
- Meslek: Filo Kiralama
- Konum: İstanbul / Maltepe
Re: Nissan Servisi aracımla kaza yaptı ve nissan merkez konu ile ilgilenmiyor
İstanbul / Maltepe
2005 Nissan Primera Tekna
2006 Renault Scenic II Privillage 1.6 BVA
Re: Nissan Servisi aracımla kaza yaptı ve nissan merkez konu ile ilgilenmiyor
Para verip sıfır yapmak akıl işi değil zaten, 12000 tl verip sıfır yapsalar kapıdan çıkınca ve 2 ay sonra model yılından dolayı en az 6000 liranız uçmuş olur. kendileri paspası zorla hediye ediyorlar
kusura bakmayın ama nissan genel merkezin haklı olduğunu savunmanız çok yanlış, ben aracımı nissan markası altındaki,nissan tarafından yetkilendirilmiş lokasyona, nissan servis formu imzalayarak, nissan kıyafetli personele teslim ettim
bayi tabiki bu konuda 1. suçludur ama nissan bu iş benimle alakalı değil diyerek işten sıyrılamaz (yasal olarakta), nissan aracımı kullanırken garanti süresi içerisinde veya 10 yıl parça temini süresi içerisinde hersorunumda kendisi benim muhattabımdır
örnek veriyorum; servisle tartıştım ve adamlarda kızdı garantili olan aracı yapmıyoruz dedi, nissan banane git barış onlarla mı diyecek ?

işin özü bence şudur; marka müşterisini 3 kuruş için bayiye satmadan arkasında durmalı ve konuyu çözme basiretini gösterebilmelidir ama tabi Türkiye şartlarında markalarda ortama uyum sağlayıp, bayi 3 tane daha fazla araba satar bende kazancıma bakarım sevdasıyla ve yasal sürecinde uzamasını lehlerine kullanarak müşterisine çok rahat "banane" diyebilmekte.
ülkemizde bunlara bu rahatlığı verecek yasal boşluklar doldurulmalıdır, yoksa marka markasına sahip çıkmaz bayi hatasına sahip çıkmaz
tabiki olanda tüketiciye olur, uğraşsın dursun işi gücü yok nasıl olsa.
- NISTEC
- Administrator
- Mesajlar: 954
- Kayıt: 09 Tem 2011, 23:54
- Otomobil: Diğer
- Meslek: Reklam
- Konum: İZMİR
- İletişim:
Re: Nissan Servisi aracımla kaza yaptı ve nissan merkez konu ile ilgilenmiyor
Re: Nissan Servisi aracımla kaza yaptı ve nissan merkez konu ile ilgilenmiyor
Geçmiş olsun
“Nissan Qashqai Forum” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir