Yeni araçta Paslanma
Re: Yeni araçta Paslanma
Günaydın Arkadaşlar,
Son durum şu;
Cuma İstanbul Nissan dan teknik konuda yetkili ve bilgili ( servis müdürünün üstünde idi ) bir personel ve boya sorumlusu aracı incelediler.
İlk olarak bagaj menteşesinde ki pas yüzeysel çıktı Allah tan nüfuz etmemiş. Temizlendi ve vernik atıldı. Orjinal hali bozulmamış oldu. Bana bu olayın neden olabileceği çok tatlı bir dille anlattılar.
Sonra motor bölümüne sıra geldi. Arkadaşlar araçlarınızı kontrol edin aynı pasla lekeleri sizde de var. Yaklaşık 15 yeni - kullanılmış aracın motor bölümüne baktık hepsinde de benim pas onların pas lekesi diye tabir ettikleri kahverengi tortular var.
Uzun lafın kısası araçta sorun olmadığını bana çok teknik ve çok insani bir şekilde anlattılar ve ikna oldum.
Süreçteki iletişimsizlik nedeni ile benden defalarca özür dilendi. Pulsar ın eğitimleri nedeni ile anlık iş düzenleri aksamış oda bana denk gelmiş. O arada da benim sigortalarda attı tabi.
Ayrıca bir gün önce park halinde iken yakıt deposunun hizasından benim araca dalmışlar. İstanbul dan gelen teknik yetkili sizi üzdük dediler ve özür niteliğinde boyasız olarak hasarı düzeltiler ve ücret almadılar ayrıca bana araç tahsis ettiler ve birde hep beraber yemeğe gittik.
Bu olaydaki sonuç, doğru iletişim kurula bilirse her şeyin çözüm yolu bulunuyor.
Sürecin başında nalet olsun nerden bulaştım bu firmaya derken bir anda her şey tam tersi gelişmeye başladı. Şu yaşadığım olayı inanın daha önce ne yaşadım nede duydum. Başka firmada bu kadar ilgi göreceğimi hiç zannetmiyorum.
Müşteri memnuniyeti için yapılması gerekenin fazlasını yaptılar.
Aracı teslim almaya gittiğimde servis müdürü aracın yanına kadar bana eşlik etti ve aracı beraber kontrol ettik.
NİSSAN a ve ekibine sıkıntılı başlayan süreci çok güzel bir şekilde sonuçlandırdıkları için çok teşekkür ediyorum.
Hepinize kazasın günler diliyorum.
Son durum şu;
Cuma İstanbul Nissan dan teknik konuda yetkili ve bilgili ( servis müdürünün üstünde idi ) bir personel ve boya sorumlusu aracı incelediler.
İlk olarak bagaj menteşesinde ki pas yüzeysel çıktı Allah tan nüfuz etmemiş. Temizlendi ve vernik atıldı. Orjinal hali bozulmamış oldu. Bana bu olayın neden olabileceği çok tatlı bir dille anlattılar.
Sonra motor bölümüne sıra geldi. Arkadaşlar araçlarınızı kontrol edin aynı pasla lekeleri sizde de var. Yaklaşık 15 yeni - kullanılmış aracın motor bölümüne baktık hepsinde de benim pas onların pas lekesi diye tabir ettikleri kahverengi tortular var.
Uzun lafın kısası araçta sorun olmadığını bana çok teknik ve çok insani bir şekilde anlattılar ve ikna oldum.
Süreçteki iletişimsizlik nedeni ile benden defalarca özür dilendi. Pulsar ın eğitimleri nedeni ile anlık iş düzenleri aksamış oda bana denk gelmiş. O arada da benim sigortalarda attı tabi.
Ayrıca bir gün önce park halinde iken yakıt deposunun hizasından benim araca dalmışlar. İstanbul dan gelen teknik yetkili sizi üzdük dediler ve özür niteliğinde boyasız olarak hasarı düzeltiler ve ücret almadılar ayrıca bana araç tahsis ettiler ve birde hep beraber yemeğe gittik.
Bu olaydaki sonuç, doğru iletişim kurula bilirse her şeyin çözüm yolu bulunuyor.
Sürecin başında nalet olsun nerden bulaştım bu firmaya derken bir anda her şey tam tersi gelişmeye başladı. Şu yaşadığım olayı inanın daha önce ne yaşadım nede duydum. Başka firmada bu kadar ilgi göreceğimi hiç zannetmiyorum.
Müşteri memnuniyeti için yapılması gerekenin fazlasını yaptılar.
Aracı teslim almaya gittiğimde servis müdürü aracın yanına kadar bana eşlik etti ve aracı beraber kontrol ettik.
NİSSAN a ve ekibine sıkıntılı başlayan süreci çok güzel bir şekilde sonuçlandırdıkları için çok teşekkür ediyorum.
Hepinize kazasın günler diliyorum.
2016
1.6 130 hp DCI
X- Tronic.
Tekna
Necvox Dvn -P 1106 Multimedya
1.6 130 hp DCI
X- Tronic.
Tekna
Necvox Dvn -P 1106 Multimedya
“Nissan Qashqai Forum” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 14 misafir