Servislerin Sorumsuzluğu

(J10) (J11) Qashqai
Kullanıcı avatarı
deniz1906
NissanClubTr
NissanClubTr
Mesajlar: 6
Kayıt: 06 Oca 2013, 04:23
Otomobil: Qashqai
Meslek: Kamu görevlisi

Servislerin Sorumsuzluğu

Mesajgönderen deniz1906 » 26 Şub 2013, 04:34

10 gün önce 3 aylık aracıma arkadan mitsubishi pikap vurdu (biliyorsunuz önünde metal korumalık var Allah büyüğünden saklasın ama Nissan harbiden sağlammış) vurmanın etkisiyle tamponda iki yerden 5 cm boyutlarında çatlak oluştu. Aracımı aldığım yerin sservisine götürdüm karşı tarafın sigortası ödeyecek tabi bu hasarla tamponun değişmeyeceğini tamir edilip boyanacağı ve eskisi gibi olacağı söylenildi neyse arabayı bıraktım 4 gün sonrada aldım eve geldimki birde fark ettimki geri vites lambaları yanmıyor. Hiç mi kontrol etmezler anlamadım gitti şimdi tekrardan servise götüreceğim 40+40 km den 80 km daha parasınıda geçtim zaman kaybı. Siz siz olun yetkili serviside olsa kendiniz kontrol edin aracınızı saygılar..


Kullanıcı avatarı
NISTEC
Administrator
Administrator
Mesajlar: 954
Kayıt: 09 Tem 2011, 23:54
Otomobil: Diğer
Meslek: Reklam
Konum: İZMİR
İletişim:

Re: Servislerin Sorumsuzluğu

Mesajgönderen NISTEC » 26 Şub 2013, 11:00

Teknisyen tarafından form doldurulurken son kez belirttiğiniz herşey mutlaka kontrol ediliyor. Kontrol süreci her zaman vardır bu olay her zaman yaşanan birşey değil ama ilgili teknisyenin hatası olmuş olabilir, sebebi ne olursa olsun, siz haklısınız tabikide.

Nissan Club Türkiye


“Nissan Qashqai Forum” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


 

 

oto anahtarı