Nissan 1,6 Benzinli Qashqai aracı GÖRMÜYOR MU? Commander ve CVT
Gönderilme zamanı: 03 Eki 2020, 10:26
Merhaba arkadaşlar,
Forumu komple dolaştım, 2012 1,6 Benzinli Nissan Qashqai araçlarda olan performans körlüğünü aşabileceğimiz tek çözüm olan Pedal Commander veya türevi cihazlardan hiç bahsedilmemiş. Ben bu cihazı uzun süredir araştırıyorum, Ankara'da merkez ofisleri Macunköy'de olan yerden test hizmeti bile aldım, testlerde gördüğüm performans hayret verici ama kafamda hala bazı soru işaretleri var.
Anladığım kadarıyla takılan bu minik cihazların içine atılan yazılımla, aracımızda bağlı ve standart olan gaz pedalı potansiyometresini (değişken direnç ünitesini) olduğundan farklı omajlara (direnç değerlerine) getirerek gaz kelebeğindeki servo motorun hızını olması gerekenden daha hızlı değiştiriyor. Özetle bu.
Esas can sıkıcı olan ise şu;
YÜCE, ŞANLI JAPON Nissan firması, ülkemizde araç pazarında çok yüksek bir paya sahip olmasına rağmen, bu 1,6 Benzinli Nissan Qashqai araçların ne CVT şanzumanındaki kronik sorununu ne de bu performans sorununu bırakın çözmeyi, YOKMUŞ GİBİ GÖRMESİ çok can sıkıcı.
Soru:
1- Bu Pedal Commander denen cihaza bizi neden mahkum ediyor?
2- Bu Pedal Commander denen cihaz "zararsız" dense bile nasıl bundan emin olabiliriz?
3- Her 1,6 Benzinli Nissan Qashqai sahibinin en az 5.000-10.000 TL periyodik şekilde bence dünyanın en iyi teknolojisi olan CVT şanzumana harcaması NİSSAN gibi bir sevilen markaya yakışır mı?
Saygı ve sevgiler..
Forumu komple dolaştım, 2012 1,6 Benzinli Nissan Qashqai araçlarda olan performans körlüğünü aşabileceğimiz tek çözüm olan Pedal Commander veya türevi cihazlardan hiç bahsedilmemiş. Ben bu cihazı uzun süredir araştırıyorum, Ankara'da merkez ofisleri Macunköy'de olan yerden test hizmeti bile aldım, testlerde gördüğüm performans hayret verici ama kafamda hala bazı soru işaretleri var.
Anladığım kadarıyla takılan bu minik cihazların içine atılan yazılımla, aracımızda bağlı ve standart olan gaz pedalı potansiyometresini (değişken direnç ünitesini) olduğundan farklı omajlara (direnç değerlerine) getirerek gaz kelebeğindeki servo motorun hızını olması gerekenden daha hızlı değiştiriyor. Özetle bu.
Esas can sıkıcı olan ise şu;
YÜCE, ŞANLI JAPON Nissan firması, ülkemizde araç pazarında çok yüksek bir paya sahip olmasına rağmen, bu 1,6 Benzinli Nissan Qashqai araçların ne CVT şanzumanındaki kronik sorununu ne de bu performans sorununu bırakın çözmeyi, YOKMUŞ GİBİ GÖRMESİ çok can sıkıcı.
Soru:
1- Bu Pedal Commander denen cihaza bizi neden mahkum ediyor?
2- Bu Pedal Commander denen cihaz "zararsız" dense bile nasıl bundan emin olabiliriz?
3- Her 1,6 Benzinli Nissan Qashqai sahibinin en az 5.000-10.000 TL periyodik şekilde bence dünyanın en iyi teknolojisi olan CVT şanzumana harcaması NİSSAN gibi bir sevilen markaya yakışır mı?
Saygı ve sevgiler..