Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Tozlu ortamda aracın kalması sonrası ESP nin devre dışı kalması (tozsuz yerde bir süre kullanınca geçiyor) KARAKAŞLAR bir ayarlama yaptı ancak geçti yeniden başladı
Vites ile ilgili sorunumun gene aynı servis , uygun olmayan bir yöntemle çözdü sayılır
Çevre görüş sisteminde yağışlı havalarda önce geri kamerada dalgalanma başlayıp ve sonra iki yan kamera ve geri kamerada kırmızı çarpı işareti çıkıyor - ne zaman olacağı tam belli değil yağmurlu havalarda artıyor olasılık, gene KARAKAŞLAR bir ayar yaptı , sorun devam ediyor
Şimdi de başıma bela frende ne zaman belli olmayan pedala basınca sanki zorla bir yerden kurtulan bir halat yada bir metal parcaya ait TAK diye bir ses geliyor , fren in işleyişi ile ilgili bir sorun yok
Bunda önce 2009 ERA m da ufak sorunlar dışında böyle sıkıntı yaşamadım , tabi yaşadığım sorunları da ÇAKIRLAR başarıya halletti
Sorun araçta mı servisin becerisinde mi anlamadım , NİSSAN yanlış tercih oldu galiba ....
- kaan2993
- Gold Üye
- Mesajlar: 295
- Kayıt: 08 Kas 2013, 23:45
- Otomobil: Qashqai
- Meslek: İnşaat Mühendisi
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Bu sefer de heralde gaflette bulunup karakaslara gitsem vites kolundaki plastik parca hatasindan kaynakli sorunu cozmek icin parcayi garantiden degismek yerine cikarip tornaladiklari gibi multimediayi da televizyoncu yada teypcide tamir ettirip takarlardi
Sonuc olarak vites kolu ve bu multimedia sorunun ikisi de üretim hatası , vites kolu hatası aracı park ederken bile anlaşıyordu ,multimedia da araca bilgisayara bağlanıca hata sinyali veriyordu .
Nissan a mail attım ,kalite kontrolde sorununuz var diye ,olur böyle şeyler tarzında cevap aldım , ısrarla kalite kontrol sorunu olduğu söyledim , her seferinde kıvırdılar
Sonuc şu nissan da kalite kontrol yok !!!
Araç da sorun yoksa sorun yok eğer bir üretim sorunu varsa kimse konrol etmediği için alıcıya kadar geliyor , ne fabrikada üretimden sonra ne de bayi den alıcıya verilirken bayi tarafından kontrol edilmiyor.
Ne diyeyim allah beterinden saklasın mesala hava filtresi olmayan bir nissan satin alabilirsiniz
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Bunu vites ile alakalı bir alışma sürecine bağlamıştım ancak qashqai si olan bir arkadaşımın benim araçta böyle birşey yok demesi ile ilk bir kaç ay içinde KARAKAŞLAR a gittim , anlattım vites kolunda ayar problemi olduğu söylendi ve ayar yapıldı , bu ayar sonrası sorun hafifledi ancak devam etti.
Aracın birinci yıl bakımında tekrar KARAKAŞLAR a gittim halen devam ediyor diye arkadaşlar bu sefer bu ayar yaptıkları plastik parçayı söküp tıraşlayıp tekrar takdılar sorun geçti ancak anlamadığım garanti kapsamında olan ve üretimden kaynaklanan bir parça hatasının parçanın değişmesi yerine niye bu parçayı tıraşlayıp parçanın orjianlliğini bozarak tamir edildiğini anlamadım , servsitekiler bunu tasvip etmediğimi görünce kullanın olmadı değişiriz diye savundular yaptıklarını.(bu vitesin her seferinde sökülmesi ve takılması demek ki bu da ayrı bir deformasyon)
Bu esnada gene AVM sistemindeki dalgalanmadan bahis ettim KARAKAŞLAR a onlarda kalipre ettik düzelmiştir dediler düzelmedi.
Sonra ARTKIY e baş vurdum , ARTKIY allahtan gerçekten hakkıyla çalışıyor multimedia sisteminde sorun olduğunu kalibrasyon gibi bir çözüm olmadığı ve bu parçanın istanbula gönderileceği söylendi gerçekten sonrasında parçaya değişim onayı geldi.Bu üründe hatalıymış demektir.
Bu arada ben de defalarca Nissan a mail attım böyleyken böyle aracımda üretim kaynaklı sorunlar var özellikle vites kolunun hatası gözden kaçacak gibi değil aracı bilen bir arkadaşımın iki dakika kullanması ile anlaşılabiliyorken güyya kalite kontrolden geçen bir araçta bunun fark edilmemesi bu kalite kontrolun ehil olmayan kişilerce yapıldığını yada hiç yapılmadığını gösteriyor diye, nissan'dan ben ''ilgili yerlere geri dönüş yapalım'' denmesi beklerken bana gelen cevaplar ''olur böyle şeyler servis halleder'' şeklinde oldu , hatta KARAKAŞLAR da yapılan uygunsuz tıraşlama işlemini de savundular arkadaşlar .
ARTKIY sağolsun sorunu çözdü , kendi adıma garanti devam ettiği sürece bir sorun için KARAKAŞLAR a artık gitmem zira piyasa tamircisi mantıyla çalışıyorlar .
Sonuç olarak benim genel kanım Nissan da kalite kontrol yok ne üretim sonrası ne de bayi tarafından teslim öncesi zira vites sorunu bariz idi ve AVM de bilgisayara bağlanınca dört kamera da hata sinyali veriyordu, bunlar kalite kontrolden nasıl kaçar ???
Nissan alacak arkadaşlar allah göstermesin de eğer bir üretim hatası varsa aracınızda bunu ilk fark eden siz olacaksınız .
İnşallah bunla kalır herşey...
- NISTEC
- Administrator
- Mesajlar: 954
- Kayıt: 09 Tem 2011, 23:54
- Otomobil: Diğer
- Meslek: Reklam
- Konum: İZMİR
- İletişim:
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
- NISTEC
- Administrator
- Mesajlar: 954
- Kayıt: 09 Tem 2011, 23:54
- Otomobil: Diğer
- Meslek: Reklam
- Konum: İZMİR
- İletişim:
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
- spoilerci
- MODERATOR
- Mesajlar: 1842
- Kayıt: 29 Eyl 2013, 19:48
- Otomobil: Primera
- Meslek: Primera P12 Tekna
- Konum: Akşehir
- İletişim:
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi

[img]https://hizliresim.com/XoYQmo[/img]
Re: Aracımın bitmek bilmeyen sorunlarına bir yenisi
“Nissan Qashqai Forum” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir