1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

dur -kalk'larda ne yapılmalı?

Gönderilme zamanı: 28 Haz 2016, 22:21
gönderen bfidan
Merhaba,

QQ 1.6 otomatik dizel aracımı yeni aldım. Bu modellerde dur-kalklarda gaz-fren-vites-start-stop koordinasyonunda ne taysiye edersiniz?

İstanbul trafiğinde aracı haşat etmeyelim :)

Re: dur -kalk'larda ne yapılmalı?

Gönderilme zamanı: 29 Haz 2016, 09:35
gönderen GKY
Işıklarda beklerken eğer stop- start devreye girmedi ise vitesi N konumuna almanızda fayda var.

Birde stop- startın devreye girmesini istemiyorsanız, frene duracak kadar basarsanız devreye girmiyor veya geç devreye giriyor.

Dururken Frene basınç fazla uygulandığında çoğunlukla stop- start devreye giriyor. Tabi motorun o anki performans ihtiyacına bağlı oralarak devreye giriyor. Örneğin soğuk motorda devreye girmeye biliyor veya klima açıkken devreye girmiyor veya devreye girsede sonradan elektrik ihtiyacını karşılaya bilmek için devreden çıka biliyor.

Kullandıkça alışırsınız tabi birazda gözlem yeteneğine kalıyor iş.

Re: dur -kalk'larda ne yapılmalı?

Gönderilme zamanı: 29 Haz 2016, 11:59
gönderen bfidan
teşekkürler,
saygılar..

Re: dur -kalk'larda ne yapılmalı?

Gönderilme zamanı: 25 Tem 2016, 11:14
gönderen onurevsen
Servisten aldigim cevap eger isik suresi 60 sn uzerinde ise N konuma alabilirsiniz motorun sesinin degistigini ve rahatladigini hissederseniz demisti.

Re: RE: dur -kalk'larda ne yapılmalı?

Gönderilme zamanı: 01 Ağu 2016, 18:46
gönderen TUKTUK
bfidan yazdı:Merhaba,

QQ 1.6 otomatik dizel aracımı yeni aldım. Bu modellerde dur-kalklarda gaz-fren-vites-start-stop koordinasyonunda ne taysiye edersiniz?

İstanbul trafiğinde aracı haşat etmeyelim :)

Model yılı nedir hocam?

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi