1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 11 Ara 2012, 21:58
gönderen zuhtu1983
Arkadaşlar 2011 eylül çıkışlı 1.5 dci tekna pack aracımın direksiyonunda kaza anında airbaglaerin açılması na imkan tanıyan artı şeklindeki birleşim( sağ tarafta) yerinde çatlak oluştu. hatta yırtıldı da diyebilirim (sağ tarafta).bunun için samsun asal otoya başvurdum. arkadaslar fotoğrafını çektiler ve genel merkeze göndereceklerini söylediler. haber bekliyorum. şimdi iki sorum var;
1. 1 senelik araçta bu normal midir.
2. garanti kapsamına girer mi.
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 12 Ara 2012, 03:22
gönderen GhettoParty
muhtemelen giricektir.araç hem km olarak hem sene olarak garantisi doldurmamıştır çünkü
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 12 Ara 2012, 18:44
gönderen zuhtu1983
bugun servisi aradım nıssan genel mudurlukten cevap bekliyoruz dendi.
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 12 Ara 2012, 18:49
gönderen aresavas
Asal'ın bu konuda sizi üzmeyeceğini düşünüyorum. Peugeot'ta 2 yılda 2 kez direksiyon değiştiren arkadaşım var. Garanti şartlarının markaya göre değişeceğini sanmıyorum sadece cevap gelmesi süreci uzayabilir. Birkaç gün sabretmekte fayda var, olumlu olarak çözüleceğine inanıyorum
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 12 Ara 2012, 19:23
gönderen zuhtu1983
ben de bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. aynı durumda olan var mı merak ettın sadece. aracımın 2 yıl daha garantisii mevcut. 26 bin km de. nıssanve yetkili servisin iyi niyetinden şüphem yok. dediğiniz gibi peugeot bile bunu yapıyorsa...
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012, 19:12
gönderen zuhtu1983
Tam bir hafta oldu . aramadıkları için durumu öğrenmek için samsun asal otomotivi aradım. Bilgisayara format attıklarını çekilen resimlerin ve telefon numaramın silindiğini söyleyip benden direksiyonun fotolarını çekip e-mail adreslerine göndermemi söylediler. Çekip yolladım. pazartesı size kesin dönüş yaparız dediler. bekliyoruz
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012, 19:14
gönderen zuhtu1983
Tam bir hafta oldu . aramadıkları için durumu öğrenmek için samsun asal otomotivi aradım. Bilgisayara format attıklarını çekilen resimlerin ve telefon numaramın silindiğini söyleyip benden direksiyonun fotolarını çekip e-mail adreslerine göndermemi söylediler. Çekip yolladım. pazartesı size kesin dönüş yaparız dediler. bekliyoruz.
nıssan.jpg
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 14 Ara 2012, 21:41
gönderen aresavas
Aksilik işte, olacak ya hani... iyi ki aramışsınız. Pazartesi günü güzel haberlerinizi duymak dileğiyle
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 17 Ara 2012, 21:33
gönderen zuhtu1983
servis tarafından bugün arandım ve sorunun garanti kapsamında karşılanacağını, parça siparişinin verildiğini söylediler. nıssan ve asal otomotive sonsuz teşekkürler.
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 18 Ara 2012, 03:56
gönderen GhettoParty
hayırlısı olsun zaten garanti süresi devam ettiğinden böyle olmamasından yana şüphem yoktu
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 18 Ara 2012, 10:49
gönderen zuhtu1983
vw grubu bır aracımda kullanıcı hatası diyip yapmamışlardı. ama nıssan ve vw arasında çok büyük farklar olduğunu bu aracı aldıktan sonra anladım. ben de dahil vw sempatizanı olarak vw araçlara anlamsız bir hayranlık besliyoruz. ancak donanım , fiyat ve servis olarak çok gerilerde kalıyo ben ce vw grubu.
Re: QASHQAİ DİREKSİYON KALİTESİ
Gönderilme zamanı: 18 Ara 2012, 13:23
gönderen aresavas
Nissan'dan duymak istediğimiz tarzda şeyler bunlar... Eh tabi yetkili servis Asal'ın da etkisini unutmamak lazım, bu tür konularda önce servisin yaptığı işe inanması ve müşterinin mağduriyetini giderebilmek için biraz çaba göstermesi gerekiyor.