1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Servislerin Sorumsuzluğu

Gönderilme zamanı: 26 Şub 2013, 04:34
gönderen deniz1906
10 gün önce 3 aylık aracıma arkadan mitsubishi pikap vurdu (biliyorsunuz önünde metal korumalık var Allah büyüğünden saklasın ama Nissan harbiden sağlammış) vurmanın etkisiyle tamponda iki yerden 5 cm boyutlarında çatlak oluştu. Aracımı aldığım yerin sservisine götürdüm karşı tarafın sigortası ödeyecek tabi bu hasarla tamponun değişmeyeceğini tamir edilip boyanacağı ve eskisi gibi olacağı söylenildi neyse arabayı bıraktım 4 gün sonrada aldım eve geldimki birde fark ettimki geri vites lambaları yanmıyor. Hiç mi kontrol etmezler anlamadım gitti şimdi tekrardan servise götüreceğim 40+40 km den 80 km daha parasınıda geçtim zaman kaybı. Siz siz olun yetkili serviside olsa kendiniz kontrol edin aracınızı saygılar..

Re: Servislerin Sorumsuzluğu

Gönderilme zamanı: 26 Şub 2013, 11:00
gönderen NISTEC
Teknisyen tarafından form doldurulurken son kez belirttiğiniz herşey mutlaka kontrol ediliyor. Kontrol süreci her zaman vardır bu olay her zaman yaşanan birşey değil ama ilgili teknisyenin hatası olmuş olabilir, sebebi ne olursa olsun, siz haklısınız tabikide.