Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler
- Ally_07
- Administrator
- Mesajlar: 1211
- Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
- Otomobil: Micra
- Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
- Konum: Antalya
Re: RE: Re: 2012 cvt şanzıman arızası hakkında
Aslında ben sadece yağdan kaynaklı olduğunu değil de zaten olan bir sorunun yağ sebebiyle tektilendiğini kast etmeye çalışmıştım.sipartacus yazdı:Yanlış yağ bile kullanılsa, bu kadar kısa sürede yağ kaynaklı sorun çıkarması pek mümkün değil, ya araçta bir sorun vardı ya da şanzımandaki tamirat sırasında bir şeyi yanlış yaptılar.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Re: 2012 cvt şanzıman arızası hakkında
Re: 2012 cvt şanzıman arızası hakkında
- Ally_07
- Administrator
- Mesajlar: 1211
- Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
- Otomobil: Micra
- Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
- Konum: Antalya
Re: RE: Re: 2012 cvt şanzıman arızası hakkında
kodflex yazdı:Yağ için 280 tl fiyat verdiler serviste. Sonrasında tekrar aradılar. Cvt değilmiş size verdiğimiz fiyat farklı olacak dediler. 400 TL ile cvt şanzıman yağını anlaştık. Değiştirdiler. Araba da fark ettiğini hemen anlıyorsunuz. 4,5 lt. Litresi 100 tl ye geldi. Km 58.000. yağ önemli arkadaşlar. Üzerine gidin lütfen.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler
Öncelikle araç hareket halinde iken vitesi “L” konumuna alabiliyor muyuz? Dik yokuşları çıkarken araç zorlanabiliyor. Kullanma klavuzunu ve forumda yazılanları okuyorum. Bu tür yokuş iniş ve çıkışlarda “L” konumunda aracı kullanmanın daha iyi olduğu yazılmış. Ancak hareket halinde iken aracı bu konuma almak, fren pedalına basmadan vites geçişi sağlamak mümkün mü?
Aynı şekilde vitesin üzerindeki “S” sport modunu hangi durumlarda kullanıyorsunuz? Hangi durumlarda kullanmayı tercih ediyorsunuz?
Şimdiden teşekkür ederim.
- Ally_07
- Administrator
- Mesajlar: 1211
- Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
- Otomobil: Micra
- Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
- Konum: Antalya
Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler
Metus yazdı:Merhaba, ben de 2016 model micra sahibiyim. Daha önce otomatik vites araç çok fazla kullanmadığım için bir takım merak ettiğim konular mevcut. Bunlar hakkında değerli görüşlerini paylaşacak arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim.
Öncelikle araç hareket halinde iken vitesi “L” konumuna alabiliyor muyuz? Dik yokuşları çıkarken araç zorlanabiliyor. Kullanma klavuzunu ve forumda yazılanları okuyorum. Bu tür yokuş iniş ve çıkışlarda “L” konumunda aracı kullanmanın daha iyi olduğu yazılmış. Ancak hareket halinde iken aracı bu konuma almak, fren pedalına basmadan vites geçişi sağlamak mümkün mü?
Aynı şekilde vitesin üzerindeki “S” sport modunu hangi durumlarda kullanıyorsunuz? Hangi durumlarda kullanmayı tercih ediyorsunuz?
Şimdiden teşekkür ederim.
S butonu vitesin yüksek devirlerde değişmesini sağlar, genellikle performanslı kullanmanız gerektiğinde (araç sollarken, hızlı kalkış yapmak isterseniz, hızla son sürate ulaşmak isterseniz gibi durumlarda) faydalanabilirsiniz. Ben bazen rampa aşağı inişlerde de motor freni olarak kullanıyorum (çok uzun süreli değil ama).
L modu aracın düşük viteslerde (sadece 1. ve 2. vites gibi) kalmasını sağlıyor. Dik bir yokuşlarda kullanılmasının sebebi bu. Süratiniz düşükse D'den L'ye geçebilirsiniz. Tabi eğer vites kolu D'de iken kolayca L'ye alınmıyorsa zorlamayın, demek ki süratiniz L'ye uygun değildir.
Re: Nissan Micra CVT Deneyimleri, Sorunlar, Çözümler, Öneriler
Ally_07 yazdı:Metus yazdı:Merhaba, ben de 2016 model micra sahibiyim. Daha önce otomatik vites araç çok fazla kullanmadığım için bir takım merak ettiğim konular mevcut. Bunlar hakkında değerli görüşlerini paylaşacak arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim.
Öncelikle araç hareket halinde iken vitesi “L” konumuna alabiliyor muyuz? Dik yokuşları çıkarken araç zorlanabiliyor. Kullanma klavuzunu ve forumda yazılanları okuyorum. Bu tür yokuş iniş ve çıkışlarda “L” konumunda aracı kullanmanın daha iyi olduğu yazılmış. Ancak hareket halinde iken aracı bu konuma almak, fren pedalına basmadan vites geçişi sağlamak mümkün mü?
Aynı şekilde vitesin üzerindeki “S” sport modunu hangi durumlarda kullanıyorsunuz? Hangi durumlarda kullanmayı tercih ediyorsunuz?
Şimdiden teşekkür ederim.
S butonu vitesin yüksek devirlerde değişmesini sağlar, genellikle performanslı kullanmanız gerektiğinde (araç sollarken, hızlı kalkış yapmak isterseniz, hızla son sürate ulaşmak isterseniz gibi durumlarda) faydalanabilirsiniz. Ben bazen rampa aşağı inişlerde de motor freni olarak kullanıyorum (çok uzun süreli değil ama).
L modu aracın düşük viteslerde (sadece 1. ve 2. vites gibi) kalmasını sağlıyor. Dik bir yokuşlarda kullanılmasının sebebi bu. Süratiniz düşükse D'den L'ye geçebilirsiniz. Tabi eğer vites kolu D'de iken kolayca L'ye alınmıyorsa zorlamayın, demek ki süratiniz L'ye uygun değildir.
cevabınız için teşekkür ederim.
Otomatik şanzıman sorunu
Nissan Micra Platinium
- sipartacus
- Gold Üye
- Mesajlar: 243
- Kayıt: 25 May 2018, 10:32
- Otomobil: Micra
- Meslek:
Re: Otomatik şanzıman sorunu
Re: Otomatik şanzıman sorunu
Nissan Micra Platinium
- sipartacus
- Gold Üye
- Mesajlar: 243
- Kayıt: 25 May 2018, 10:32
- Otomobil: Micra
- Meslek:
Re: Otomatik şanzıman sorunu
Re: Otomatik şanzıman sorunu
Nissan Micra Platinium
“Nissan Micra Forum” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir