Nissan Micra Periyodik Bakım Kalemleri, Parça ve Onarım İşlemleri ile Ücretleri

(K11) (K12) (K13) Micra otomobiliniz için
Kullanıcı avatarı
MICRACI
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 15
Kayıt: 08 Haz 2015, 14:13
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen MICRACI » 01 Tem 2015, 11:58

walla 2 aydır aracımın sorunuyla uğraşmaktan yoruldum. nihayet onca velveleden sonra hallettim. artık uzunca bir süre ne yetkili servis görmek istiyorum, nede yetkili servisteki kimseyle yüz göz muhatap olmak istiyorum. bakış açım yanlış olabilir, dediğiniz gibi benim bakış açım. yanlışsa da benim yanlışım. beni müşteri memnuniyeti adı altında geri dönüşle arayan olursa şikayetlerimi bildiririm endişeniz olmasın. bunun haricinde artı efor sarfedecek değilim. biraz kafamı dinlemek aracımın tadına varmak istiyorum...memnun kalmadığım yere gitmemek ordan hizmet almamak da benim gözümde bir nevi şikayet bildirme..


Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen Ally_07 » 01 Tem 2015, 15:05

MICRACI yazdı:walla 2 aydır aracımın sorunuyla uğraşmaktan yoruldum. nihayet onca velveleden sonra hallettim. artık uzunca bir süre ne yetkili servis görmek istiyorum, nede yetkili servisteki kimseyle yüz göz muhatap olmak istiyorum. bakış açım yanlış olabilir, dediğiniz gibi benim bakış açım. yanlışsa da benim yanlışım. beni müşteri memnuniyeti adı altında geri dönüşle arayan olursa şikayetlerimi bildiririm endişeniz olmasın. bunun haricinde artı efor sarfedecek değilim. biraz kafamı dinlemek aracımın tadına varmak istiyorum...memnun kalmadığım yere gitmemek ordan hizmet almamak da benim gözümde bir nevi şikayet bildirme..


aslında ne deseniz haklısınız, anlayabiliyorum. gerçekten sinir bozucu bir durum. eğer alternatif servis imkanınız varsa diğer servise yönelmek gayet iyi olur bence de. Umarım orada da benzer sorunlar yaşanmaz. Hayırlısı olsun.

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
qashqai+2
NissanClubTr
NissanClubTr
Mesajlar: 7
Kayıt: 17 Ağu 2012, 15:41
Otomobil: Belirtilmemiş
Meslek:

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen qashqai+2 » 01 Tem 2015, 17:09

Yazılanların bircogunu okudum. Ben '11 qq+2 2.0dci ve suan ikinci arac olan '13 qq 1.6 cvt yi saymazsak 2000 senesinden beri 8 adet alman (vw-skoda-bmw) araci kullandim ve kullanmaktayim. Nerdeyse hepsini sifir aldim ve 60-100 bin km arasinda sattim. Hepsindede yetkili servisten vazgecmedim ve garantim bittigi halde aracim duzenli yetkili servis bakimi gordugu icin bircok parcamida iyiniyet garantisi ile degistirdiler ( bu vag grubu araclar icin gecerli). 2000 motor dizel qq+2 aracimida ayni sekilde duzenli yetkili serviste yaptirdim bakimlarini ve 3 sene once aracim takribi 60bin kmde iken ankara yolunda pompaci araca mazot yerine benzin koydu bende sabahin koru oldugundan dikkat etmedim. Araci o sekilde bi 50 km kullandım sonra stop etti. Istanbulda nissan park 'a cektirdim aracimi motorda ve yakit hattinda bircok parcayi degistirdiler ve ben toplam tutarim yarisi kadar bir fatura odeyip ciktim. Yani yetkili serviste iyi niyet istiyorsaniz masraftan kacmayip bakimlari vs serviste yaptirin bakin nasil iyi davraniyorlar.

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Kullanıcı avatarı
FelixCrail
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3143
Kayıt: 16 Şub 2012, 20:13
Otomobil: Primera
Meslek: Filo Kiralama
Konum: İstanbul / Maltepe

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen FelixCrail » 01 Tem 2015, 17:36

Yanlış yakıttan dolayı neden siz para ödediniz? Fişiniz elinizde olduktan sonra hem ücretsiz aracınızın onarımını yaptırırsınız hemde yedek araç alırsınız akaryakıt istasyonundan. Bundan sonra başına böyle bir durum gelen arkadaşlar bilgilensin en azından

Ömer Sirel
İstanbul / Maltepe
2005 Nissan Primera Tekna
2006 Renault Scenic II Privillage 1.6 BVA

Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen Ally_07 » 01 Tem 2015, 18:13

FelixCrail yazdı:Yanlış yakıttan dolayı neden siz para ödediniz? Fişiniz elinizde olduktan sonra hem ücretsiz aracınızın onarımını yaptırırsınız hemde yedek araç alırsınız akaryakıt istasyonundan. Bundan sonra başına böyle bir durum gelen arkadaşlar bilgilensin en azından


Bilgilendirme için teşekkürler. Yakıt fişlerini pompacıdan alıp kısa süre de olsa atmamak lazım demek ki. Tabi yine de Allah korusun, can sıkıcı sonuçta.

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
qashqai+2
NissanClubTr
NissanClubTr
Mesajlar: 7
Kayıt: 17 Ağu 2012, 15:41
Otomobil: Belirtilmemiş
Meslek:

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen qashqai+2 » 01 Tem 2015, 18:26

Petrol ofisinin sahibiyle uzun uzadiya konustuk. Ancak is pompaciya patladi. Pompaci arkadasta kendisinden dolayi oldugunu uzgun oldugunu belirtti ancak odemeye durumu olmayinca canin sagolsun dedim gectim ama yolum dustukce depomu fullerler orda sagolsunlar. Adli islem tabiki baslatabilirdim ama o mebla icin hem zaman kaybi olsun istemedim hemde cartuna curtuna daha cok para vericektim.

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Kullanıcı avatarı
FelixCrail
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3143
Kayıt: 16 Şub 2012, 20:13
Otomobil: Primera
Meslek: Filo Kiralama
Konum: İstanbul / Maltepe

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen FelixCrail » 01 Tem 2015, 20:38

Sizin muhattabiniz pompaci degil po. Araciniz peugeot olsaydi o zaman boyle davranmazdiniz.cunku 4-5bine varan onarim masrafi cikiyor bu markada. Benim basima gelse gozlerinin yasina bakmam acikcasi.

Ömer Sirel
İstanbul / Maltepe
2005 Nissan Primera Tekna
2006 Renault Scenic II Privillage 1.6 BVA

Kullanıcı avatarı
NISTEC
Administrator
Administrator
Mesajlar: 954
Kayıt: 09 Tem 2011, 23:54
Otomobil: Diğer
Meslek: Reklam
Konum: İZMİR
İletişim:

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen NISTEC » 02 Tem 2015, 00:05

Valla istasyon sahibinin durumu pompacıya bağlaması tam bir şerefsizlik örneği. Pompacı işinden gücünden ekmeğinden olmasın diye düşünüleceğini biliyor, kendini kenara atıyor. Servisin içninde bir usta müşteri aracını kolona vurdu. Tüm masrafları servis karşıladı. O zaman onu da usta ödeseydi, servisin suçu yok çünkü böyle bir mantık olamaz. Siz iyi niyetli davranmışsınız ama istasyon sahibi şerefsizin teki. Bizim de bir yakının başına geldi. Eski VW minibüslerden di. Pompa ve işçilik masrafını istasyon sahipleri karşıladı. Yakıt çeki verdiler. Ama fiş vardı. Fişi saklamıştı o kişi. Geçmiş olsun tekrardan.

Nissan Club Türkiye

Kullanıcı avatarı
MICRACI
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 15
Kayıt: 08 Haz 2015, 14:13
Otomobil: Micra
Meslek:

Re: Servis deneyimim

Mesajgönderen MICRACI » 02 Tem 2015, 17:56

qashqai+2 yazdı:Yazılanların bircogunu okudum. Ben '11 qq+2 2.0dci ve suan ikinci arac olan '13 qq 1.6 cvt yi saymazsak 2000 senesinden beri 8 adet alman (vw-skoda-bmw) araci kullandim ve kullanmaktayim. Nerdeyse hepsini sifir aldim ve 60-100 bin km arasinda sattim. Hepsindede yetkili servisten vazgecmedim ve garantim bittigi halde aracim duzenli yetkili servis bakimi gordugu icin bircok parcamida iyiniyet garantisi ile degistirdiler ( bu vag grubu araclar icin gecerli). 2000 motor dizel qq+2 aracimida ayni sekilde duzenli yetkili serviste yaptirdim bakimlarini ve 3 sene once aracim takribi 60bin kmde iken ankara yolunda pompaci araca mazot yerine benzin koydu bende sabahin koru oldugundan dikkat etmedim. Araci o sekilde bi 50 km kullandım sonra stop etti. Istanbulda nissan park 'a cektirdim aracimi motorda ve yakit hattinda bircok parcayi degistirdiler ve ben toplam tutarim yarisi kadar bir fatura odeyip ciktim. Yani yetkili serviste iyi niyet istiyorsaniz masraftan kacmayip bakimlari vs serviste yaptirin bakin nasil iyi davraniyorlar.

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


arkadaşım qashqai+2 ; servise gider paraları fazla fazla dökülürseniz servis iyi niyet gösterir , dökülmezseniz servis art niyetlidir; iyi niyet göstermez mi diyorsunuz?onca çalışan işçinin maaşı sigortası sizi beni kazıklamazlarsa nerden çıkacak değilmi ? tam nissandaki servis danışmanı ağzıyla konuştunuz şimdi...varsa pulun herkes kulun, yoksa pulun cehenneme kadar yolun ...para peşin kırmızı meşin...parayı veren düdüğü çalar mı diyorsunuz...valla bende 12 senedir vw grubu aracı yetkili servise götüren bir insanım, yaklaşık bu zamana dek bakımlarda 8500 civarı para bayılmısım vw servisine ,gecen dışarıda bakımı yapıldı diye yine başka bir husus ve arızadan ötürü servise gitmeme ve gene para bayılmama rağmen araçtaki service jetzt yazısını silmediler bakım kendilerinde yapılmadığı için.pcden saniyelik işlem..bumu dur iyi niyet? nissana gelince aracı 2.el aldım. 4,5 aydır kullanıyorum, yetkili serviste 1725 tllik harcama yaptım üzerine..250 tllik bakım yaptırana ücretsiz klima temizliği yapıyorlar. ben 1725 tllik işlem yaptırmışım bende istiyorum dedim.olmaz dediler şikayet ettim ; şikayet üzerine yaptırdım...bumudur iyi niyet...size çok iyi niyetli davranmış olabilirler ama bana hiçde iyi niyetli yaklaşılmadı. ne vw de ne nissanda. o yüzden benim gözümde sütten çıkmış ak kaşık değiller..babamın oğluda değiller..para aldıkça herkes iyi niyet gösterir ( ki göstermeyenler de var ) sizin serviste hiç ücret ödemeyeceğinizi bile bile birşeyi yaptırmaya kalkın bakalım göreyim onların iyi niyetini...faturanın yarısını aldılar diyorsunuz ya zaten yaptıkları işin gerçek bedeli o kadardır. serviste bi arızaya fiyat veriyorlar.Sanayide onun 4 te bir 3 te bir fiyatına yapıyorlar. örnek vw de kapı kilitim bozuldu 550 tl istediler ; sanayide 150 tlye yaptırdım. nissanda 250 tlye yaptıkları bakımı sanayide 120 tlye yapıyorlar...o yarı faturadan da kar etmişlerdir emin olun..zaten diğer yarıyıda sizden almasalar da muhtemelen kaskodan felan almışlardır bir yerden...neyse siz servislerinizle barışık kalın, bende o an ne gerekliyse servise mecbursam servis sanayiyse sanayi kafama göre cebime göre zamanıma göre değerlendireyim içinde bulunduğum durumları. kısaca demek istediğim siz memnun olabilirsiniz ama memnun olmayan iyi niyet göremeyen iyi niyet gösterilmeyen insanlarda var. mesela ben...adamlara 1725 tl fatura bırakıyoz bırak iyi niyetle birşeyler yaptırmayı güleryüz sohbet ortamı bile göremiyoruz be...km yi yanlış girmiş, onu bile düzelttiremiyoruz kağıtın tanesi çeyrek altınla sanki.pcden bi düzeltmeye yeniden çıktı almaya bakar oysa...


Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: Nissan Micra Periyodik Bakım Ücretleri

Mesajgönderen Ally_07 » 14 Ağu 2015, 18:55

3 Yaş ve üzeri Nissan araçlar için yapılan kampanyaya artık K13 Micra'lar da dahil edilmiş :) bkz. http://www.nissan.com.tr/araba-kampanyalari/nissandan-3-servis-kampanyasi

250 TL'ye Yağ, Yağ Filtresi, Hava Filtresi, Polen Filtresi ve işçilik dahil temel bakım yaptırılabilir, bence Yetkili Servis'te yapılacak bakım için gayet makul bir bedel.

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam

Kullanıcı avatarı
alithemighty
NissanClubTr
NissanClubTr
Mesajlar: 9
Kayıt: 11 Eki 2014, 09:12
Otomobil: Micra
Meslek: Öğretmen

Re: Nissan Micra Periyodik Bakım Ücretleri

Mesajgönderen alithemighty » 26 Ağu 2015, 17:09

Arkadaşlar, bakım yaptıracaklar için yardımcı olabilir diye paylaşıyorum. Bugün 2014 street cvt aracımın ilk bakımını yaptırdım. 13500 olmuştu daha ama bir yıl dolduğu için mecbur götürdüm. 437 liraya 6 taksit yaptılar.

2014 Nissan Micra 1,2 Street CVT Okyanus Mavisi

Kullanıcı avatarı
Ally_07
Administrator
Administrator
Mesajlar: 1211
Kayıt: 20 Şub 2015, 21:29
Otomobil: Micra
Meslek: Üniversite Öğr. Gör.
Konum: Antalya

Re: RE: Re: Nissan Micra Periyodik Bakım Ücretleri

Mesajgönderen Ally_07 » 26 Ağu 2015, 23:24

alithemighty yazdı:Arkadaşlar, bakım yaptıracaklar için yardımcı olabilir diye paylaşıyorum. Bugün 2014 street cvt aracımın ilk bakımını yaptırdım. 13500 olmuştu daha ama bir yıl dolduğu için mecbur götürdüm. 437 liraya 6 taksit yaptılar.

Bilgilendirme için teşekkürler, faydalı oldu. Neler yapıldı acaba, onu da yazabilirseniz veya faturanın kalemler ve fiyatları kısmının resmini burada paylaşabilirseniz de olur aslında hatta o daha zahmetsiz sizin için.

Note Edge cihazımdan tapatalk ile gönderdim, hatalar affola

"İyi şoför yolcularını tedirgin etmeden konforlu ve güvenli şekilde gidecekleri yere ulaştıran şofördür" İmza Babam


“Nissan Micra Forum” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 40 misafir


 

 

oto anahtarı