1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

17 jant lastik önerisi

Gönderilme zamanı: 10 Nis 2015, 15:27
gönderen skonuk
Aracımın üzerinde 17 jant alaşımlı sonradan takılan jantlar var.
lastik ebatlarını sormayın bile, 235/45 17

lastiklerini değiştirmek istiyorum.
aşınmalardan ve kalitesizlikten ötürü ve bu geniş ebatta ve 17 olduğu için konfor yerlerde geziyor.

215-50 17 yapabilirim en ekonomik, (arac standartındada olabiliyor bu ebat)

veya jatları 16'ya dönüştürebilirim. fakat çok pahalıya patlayacak. (2 katına nerdeyse)

17 kullanan varmı önerileriniz neler.

Re: 17 jant lastik önerisi

Gönderilme zamanı: 10 Nis 2015, 16:35
gönderen FelixCrail
Yakıtı azaltmak istiyorsanız 16 ya geçin. 205/60/16 orjinal ebat 1.6 motorlarda. Sizin verdiğiniz ebatlar da 2.0 motorların orjinal ebatı

Re: 17 jant lastik önerisi

Gönderilme zamanı: 10 Nis 2015, 19:44
gönderen duman
orjınal jant lastık takımı ile değişim yapa bilirizzz 16 geçmek istersenız

Re: 17 jant lastik önerisi

Gönderilme zamanı: 12 Nis 2015, 18:03
gönderen skonuk
lastikçimle görüştük.

ebatları orjinale dönmeye karar verdik.
4 adet replika jant alıyorum. diğer jantları hesaplaşacağız.
205-60-16 da lastik alıyorum.

tabi 17 jantların genişlikleri abartı olduğundan (235 takılı idi)
saplamaların 5 taneden 3 tanesinin gitmiş olduğunu vs söyledi.
şimdide bunları yenilemek gerekecek.

ve bu jant ebatları sebebi ile yaşadığım şanzıman sorununa dahi yol açmış olabileceğini belirttiler.
bir an evvel bu aşırı ebatlardan kurtulacağım.
araç kitapçığında ve kapılarda yazan ebatlarda bir muamma
215-50-17 - 205-60-16 arasındada yine bir fark var ebat farkı çünkü iki lastiği yanyana koyduk fark var.

neyse iç kısmı siyah - dışı çelik görünümlü nissan için jant seçtim.
tabi kararsızım iç kısmı gri - dışı çelik görünümlü jantıda seçebilirim.

lastik nexen uygun kalitede geldi.