Motorda Tekleme ve öksürme sorunu

(P10) (P11) (P12) ve (P144) Bütün primera modelleri
Kullanıcı avatarı
suatisik35
Silver Üye
Silver Üye
Mesajlar: 13
Kayıt: 23 Ağu 2013, 23:43
Otomobil: Almera
Meslek: Memur

Motorda Tekleme ve öksürme sorunu

Mesajgönderen suatisik35 » 18 Nis 2017, 10:34

Herkese iyi günler 2000 model 2000 motor cvt otomatik p11-144 primeram var.Daha önce rolentide çalışırken çok hafif bir dalgalanma vardı.Ama gaz verince sıkıntı olmuyordu. Bugün arabayı çalıştırdım ve gaza bastığımda teklemeye ve gaz yememeye başladı. Rolentide dalgalanmada çoğaldı. Hem LPG de hemde benzinde aynı durum söz konusu sebebini anlamadım ama bir kaç şeyden şüpheleniyorum.(Bujiler 6 ay önce Bosch iridyum LPG bujisi ile değişmişti.Buji kabloları ocakta değişti japon bir marka ile)
1- Distrübütor kapağına takılı olan buji kablolarını tek tek söküp denediğimde (sökük halde) distribütörün ortasından (bağlantı noktasından) şaseye kıcılvım atıyor bu normal mi?
2- Vakum borularında çatlak olması sebebiyle hava alır o yüzden yapar diyenler var sebep bu olabilirmi?
3- Bir arkadaş şarj dinomusnda bulunan kömürlerin birmesi sebebiyle yeterli elektirik gelmez bu yüzden tekleyebilir diyor doğrumu?
4-Sebep sizce ne olabilir.?
NOT:Bugün tekrar denedim.Motor soğukken pek farkedilmiyor bu durum ısındıkça artıyor.Ayrıca LPG iken çok daha fazla hissediliyor.Benzinde bariz bir şekilde azalıyor.


Kullanıcı avatarı
ylmazz61
NissanClubTr
NissanClubTr
Mesajlar: 2
Kayıt: 18 Nis 2017, 17:12
Otomobil: Primera
Meslek: Öğrenci

Re: Motorda Tekleme ve öksürme sorunu

Mesajgönderen ylmazz61 » 18 Nis 2017, 17:32

aynı sorunu bende yaşamaktayım. internetten baktığım kadarıyla karşıma çıkan sorunlar
1- Rölanti motor
2- LPG beyni
ama nasıl emin olabilirim. Bi usta başka bişey söylüyor bir başkası ayrı bişey. Güvendiğiniz İstanbul anadolu yakasında iyi bir usta var mıdır?



“Nissan Primera Forum” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 28 misafir


 

 

oto anahtarı