Motorda Tekleme ve öksürme sorunu
Gönderilme zamanı: 18 Nis 2017, 10:34
Herkese iyi günler 2000 model 2000 motor cvt otomatik p11-144 primeram var.Daha önce rolentide çalışırken çok hafif bir dalgalanma vardı.Ama gaz verince sıkıntı olmuyordu. Bugün arabayı çalıştırdım ve gaza bastığımda teklemeye ve gaz yememeye başladı. Rolentide dalgalanmada çoğaldı. Hem LPG de hemde benzinde aynı durum söz konusu sebebini anlamadım ama bir kaç şeyden şüpheleniyorum.(Bujiler 6 ay önce Bosch iridyum LPG bujisi ile değişmişti.Buji kabloları ocakta değişti japon bir marka ile)
1- Distrübütor kapağına takılı olan buji kablolarını tek tek söküp denediğimde (sökük halde) distribütörün ortasından (bağlantı noktasından) şaseye kıcılvım atıyor bu normal mi?
2- Vakum borularında çatlak olması sebebiyle hava alır o yüzden yapar diyenler var sebep bu olabilirmi?
3- Bir arkadaş şarj dinomusnda bulunan kömürlerin birmesi sebebiyle yeterli elektirik gelmez bu yüzden tekleyebilir diyor doğrumu?
4-Sebep sizce ne olabilir.?
NOT:Bugün tekrar denedim.Motor soğukken pek farkedilmiyor bu durum ısındıkça artıyor.Ayrıca LPG iken çok daha fazla hissediliyor.Benzinde bariz bir şekilde azalıyor.
1- Distrübütor kapağına takılı olan buji kablolarını tek tek söküp denediğimde (sökük halde) distribütörün ortasından (bağlantı noktasından) şaseye kıcılvım atıyor bu normal mi?
2- Vakum borularında çatlak olması sebebiyle hava alır o yüzden yapar diyenler var sebep bu olabilirmi?
3- Bir arkadaş şarj dinomusnda bulunan kömürlerin birmesi sebebiyle yeterli elektirik gelmez bu yüzden tekleyebilir diyor doğrumu?
4-Sebep sizce ne olabilir.?
NOT:Bugün tekrar denedim.Motor soğukken pek farkedilmiyor bu durum ısındıkça artıyor.Ayrıca LPG iken çok daha fazla hissediliyor.Benzinde bariz bir şekilde azalıyor.