1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Nissan servisi aracımı bozdu
Gönderilme zamanı: 04 Nis 2018, 15:54
gönderen berkay46
Nissan genel merkezinden aradılar aracın hava yastığı patlatma sensöründe sıkıntı olduğunu ücretsiz değiştireceklerini söylediler ve bende servise gittim değiştirdim. Fakat 2 ay sürmedi hava yastığı ışığı yanıp sönmeye başladı. Genel merkezi aradım servise gitmemi söylediler bende tekrar servise gittim bana hava yastığı ilgili bir sıkıntı olduğunu ve değişmesi gerektiğini fiyatının da 2000 TL olduğunu söylediler. Madem bana daha fazla masraf çıkaracaktınız neden beni çağırıp hava yastığını sensörünü değiştirdiniz sağlam olan bozup beni gönderdiniz.
Re: Nissan servisi aracımı bozdu
Gönderilme zamanı: 05 Nis 2018, 15:29
gönderen Ally_07
berkay46 yazdı:Nissan genel merkezinden aradılar aracın hava yastığı patlatma sensöründe sıkıntı olduğunu ücretsiz değiştireceklerini söylediler ve bende servise gittim değiştirdim. Fakat 2 ay sürmedi hava yastığı ışığı yanıp sönmeye başladı. Genel merkezi aradım servise gitmemi söylediler bende tekrar servise gittim bana hava yastığı ilgili bir sıkıntı olduğunu ve değişmesi gerektiğini fiyatının da 2000 TL olduğunu söylediler. Madem bana daha fazla masraf çıkaracaktınız neden beni çağırıp hava yastığını sensörünü değiştirdiniz sağlam olan bozup beni gönderdiniz.
Geçmiş olsun. Ama bunu servise söylediniz mi? Yani "siz geri çağırıp da işlem yaptıktan sonra bu oldu" diye. Belli ki bir şeyleri yanlış yapmışlar. Sorumluluk kendilerinde sonuçta. Noterden ihtarname çekin "yaptığınızı düzeltmezseniz hukuki haklarımı mahkemede arayacağım" gibisinden (bir avukat yardımcı olacaktır metnin yazımında).
Re: Nissan servisi aracımı bozdu
Gönderilme zamanı: 10 Nis 2018, 21:25
gönderen muhliscan
Arkadaşım yeni bir başlık açacağım. Bu başlık altında nissan firması tarafından yapılan hukuksuzluklar hakkında bilgi verip gerekirse tüm forumdaşlarımıza ücretsiz hukuki yardım vereceğim. Eğer sen de sorununu çözemezsen sana da yardımcı olurum.
Re: Nissan servisi aracımı bozdu
Gönderilme zamanı: 07 Ağu 2018, 08:41
gönderen berkay46

İlginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim servise dediklerim hepsini söyledim tamamen tesadüf dediler birde benle tartıştılar adamlara ısrarla benim böyle bir sorunum olmadıgını anlatsamda genel merkezde dahil anlamak istemedi bide akıllarınca kibarlık yapıyorlar bizim burda takıldıgı için size indirim yapacaz dediler 1500 liraya bende kesinliklle onlara güvenmediğim için kendi işimi kendim gördüm. direksiyon sargısını kendim degiştirdim yine düzelmemişti son olarak Ally_07 arkadaşım dediklerini yaptım ve düzeldi çok ama çok teşekkür ederim sizin gibi insanların burda olması çok güzel birşey
Re: Nissan servisi aracımı bozdu
Gönderilme zamanı: 07 Ağu 2018, 10:55
gönderen Ally_07
berkay46 yazdı::XD İlginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim servise dediklerim hepsini söyledim tamamen tesadüf dediler birde benle tartıştılar adamlara ısrarla benim böyle bir sorunum olmadıgını anlatsamda genel merkezde dahil anlamak istemedi bide akıllarınca kibarlık yapıyorlar bizim burda takıldıgı için size indirim yapacaz dediler 1500 liraya bende kesinliklle onlara güvenmediğim için kendi işimi kendim gördüm. direksiyon sargısını kendim degiştirdim yine düzelmemişti son olarak Ally_07 arkadaşım dediklerini yaptım ve düzeldi çok ama çok teşekkür ederim sizin gibi insanların burda olması çok güzel birşey
Sıkıntının giderilmesine çok sevindim, bilgilendirmeniz için de forum adına teşekkür ederim.
Aslında araçlarımız için forumumuzda dile getirilen sorunların "çözümsüz" veya "aşırı maliyetli" şekilde görünmesinin önemli bir sebebi olarak markanın Türkiye'deki satış sonrası hizmetler konusundaki önemsemezliğini gözlemliyorum (tabi tüm yetkili servisleri kast etmiyorum ama anlaşılan genel merkezden yüz bulan bir çoğu bu şekilde davranıyor). Tabi şunu da belirtmek gerekir ki bu sadece Nissan markası için değil, ülkemizdeki bir çok markada karşılaşılan bir tavır (internette her türlü marka için bu tarz tonla serzenişler görebilirsiniz). Özellikle ithalatçı firmalar sıkıntılar karşısında yetkili servislerin mesuliyetlerini paylaşmıyorlar. Bu da maalesef ülkemizde "tüketici hakları" kavramının hukuki açıdan devlet tarafından yeterince güçlü şekilde uygulanmamasından kaynaklanıyor sanırım.