1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Kasım 2016 çıkışlı Qashqai 1600 ve 1800 km 2 defa krank keçesi sorunu

Gönderilme zamanı: 14 Nis 2017, 21:17
gönderen svsctrk
Merhabalar,
Öncelikle böyle forumların olması çok önemli, gerçek kullanıcıların olduğu böyle platformlar umarım artar.
Benim sorunum şöyle;
Kasım 2016'da ÖTV zammı gelmeden bir Qashqai aldım. 1.2 otomatik skypack. Keyifle uzun yıllar kullanmak için deri koltuk ve geri görüş kameralı büyük ekran taktırdım. Yan basamaklar, ön ve arka koruma demirleriyle birlikte araç bana 100.000 liraya maloldu.
1600 km.de kokusu üzerinde aracımla Beşiktaş maçına giderken kırmızı ışıkta durduğumda önden bir takırtı geldi, hemen farkettim ancak birşey takıldığını düşünerek devam ettim. Biraz sonra araç yağ seviyesi uyarısı verdi ve aracı durdurun dedi. Hemen müsait bir yere çektim ve yol yardımı aradım. Çekici geldi, servise çektiler. Çekici beklerken aracın altından yağ aktığını gördüm ve gelen takırtının motora hasar verdiğinden endişelendim. Servis sorunun krank keçesinde olduğunu söyleyerek yurtdışından sipariş verdi, geldi, taktılar. Bu arada ben iade/değişim hakkım için başvuru yaptım ama müşteri hizmetleri isterseniz dava açın ama bizde böyle birşey yok dedi. Servisteki arkadaşlar, keçenin çok küçük bir parça olduğunu, motorda ve şanzımanda bir sorun olmadığını, çok sorun yaratmayacağını, değiştirip yoluma devam edebileceğimi söylediler. Ben de madem Nissan işi yokuşa sürüyor zaten diyerek mecbur kalarak onarıma onay verdim. 200 km sonra aracı park ettiğim yerde yine yağ sızıntısı gördüm ve yine çekici ile servise çektirdim. Öğrendim ki yine keçe yine sorun. Ben müşteri hizmetlerine ve genel müdürlüğe dedim ki ben bu aracı artık istemiyorum. Az ödemedim, eksik almadım, test aracı almadım. 1800 km.de 2 kez krank keçesi değişen bir aracı kabul etmek zorunda değilim. Yine isterseniz dava açarsınız dediler çünkü onların iade/değişim gibi bir politikaları yokmuş. Eğer sorun yapısal bir sorunsa benim aracımı iyi bir ikinci el değeriyle almakta yardım edebilirlermiş. Krediyle aldığım ve aksesuarlar taktırdığım arabam şu anda liftte Ptesi.ye kadar bekleyecek ve ben genel müdürlüğü arayıp detaylı inceleme talep edeceğim. Sonrasında ne olur bilmiyorum ama kime sorsam herhalde bu aracın değiştirilmesi gerektiğinin düşünür, Nissan hariç. Çok üzgünüm, keşke böyle bir olay başıma gelmeseydi, sorun olmasın diye sıfır araba alıyorsunuz ve başınıza bunlar geliyor. Garanti de olmasa uğraş dur. Gelişmeleri buraya yazacağım. Sizin de başınıza benzer bir olay geldiyse, ne yaptığınız ve sonucunda ne olduğuyla ilgili görüşlerinizi beklerim. Özellikle iade/değişim konusunda tecrübe edinenler olduysa görüşlerini yazarlarsa sevinirim.
Saygılar.

Re: Kasım 2016 çıkışlı Qashqai 1600 ve 1800 km 2 defa krank keçesi sorunu

Gönderilme zamanı: 17 Nis 2017, 14:13
gönderen GKY
Öncelikle geçmiş olsun.

Markalar için bu tür ufak arızalar için araç değiştirmezler. Tabiki kullanıcılar için durum farklı çok can sıkıcı bir durum.

Öncelikle aracınız garanti kapsamında arıza verdiği için firmadan ikame araç talep edin işiniz gücünüz yarım kalmasın. Sonrasında ne kadar gerilirseniz gerilin belli etmeden usta başı ile iyi kontak kurun. Aracınız onarıldıktan sonra da aracınıza küsmeyin, keyfinize bakın.

Aracımı aldığımda bagaj menteşesinde pas çıktı. Çıldırdım ortalığı birbirine kattım Türkiye Genel Müdürüne ulaştım tam Japonya fabrika ile irtibata geçiyorken beni sakinleştirdiler, basit bir şekilde sorunu çözüp tatlıya bağladılar.

Sizi en iyi anlayanlardan biride bu yüzden benim.

Sakin olun ve çözüm odaklı kabul edilebilir taleplerde bulunun, hiçbir marka keçe kaçağı nedeni ile aracı değiştirmez.

Re: Kasım 2016 çıkışlı Qashqai 1600 ve 1800 km 2 defa krank keçesi sorunu

Gönderilme zamanı: 08 May 2017, 13:02
gönderen svsctrk
Arabam 27 gündür serviste. Bana yedek araç verdiler, onu kullanıyorum. Bizzat ilgileneceğim diyen Nissan Gerçek servis müdürü Gökhan bey iletişimi kesti. Arayıp soruyorum aracım ne durumda diye benim bir sürü aracım var bakmam gereken diyor. Liftte yer işgal ediyor aracınız diyor. Genel müdürlükte Korcan bey bizzat ilgilenecekti, biz aramasak bizi arayan yok. Bana diyorlar ki keçe sipariş ettik olmadı, yine ettik test ediyoruz. Arabam kim bilir ne durumda? Nissan bu keçeyi değiştirmiş dünyada diyorlar bakıyorum yok öyle birşey. Öyle olsa Nissan geri çağırmaz mı bütün araçları? İlgisizlik, bilgisizlik, umursamazlık, yalan. Ne ararsanız var. Mayıs ayına geldik daha arabamı sahiplenemedim artık keyfim de kalmadı zaten. Ben bu arabayı eşime vereceğim de çocukla birlikte yola çıkacak öyle mi? Bu süreçte servisten de markadan da tiksindim. Bu mesajı yazarken bile yedek araç için süreniz doldu diye arıyorlar. Sanki kusurlu araç parası verdim de kusurlu araç aldım. Badit bir keçe parçalanıp duruyor. O halde bunu parçalayan birşey arızalı bunu çocuklar bile anlar. Servis de anladı ama çaktırmıyorlar. Beni iki defa çekici tepesine çıkaranlar da bu konuda hiçbir şey yapmayanlar da Nissan da bu durumdan utanmalı. İlk servis ücreti almayacaklarmış. Yapabildikleri tek şey bu. Nissan alırken satış sonrasını göz önünde bulundurun. Güven de vermiyorlar hizmet de.