Kasım 2016 çıkışlı Qashqai 1600 ve 1800 km 2 defa krank keçesi sorunu
Gönderilme zamanı: 14 Nis 2017, 21:17
Merhabalar,
Öncelikle böyle forumların olması çok önemli, gerçek kullanıcıların olduğu böyle platformlar umarım artar.
Benim sorunum şöyle;
Kasım 2016'da ÖTV zammı gelmeden bir Qashqai aldım. 1.2 otomatik skypack. Keyifle uzun yıllar kullanmak için deri koltuk ve geri görüş kameralı büyük ekran taktırdım. Yan basamaklar, ön ve arka koruma demirleriyle birlikte araç bana 100.000 liraya maloldu.
1600 km.de kokusu üzerinde aracımla Beşiktaş maçına giderken kırmızı ışıkta durduğumda önden bir takırtı geldi, hemen farkettim ancak birşey takıldığını düşünerek devam ettim. Biraz sonra araç yağ seviyesi uyarısı verdi ve aracı durdurun dedi. Hemen müsait bir yere çektim ve yol yardımı aradım. Çekici geldi, servise çektiler. Çekici beklerken aracın altından yağ aktığını gördüm ve gelen takırtının motora hasar verdiğinden endişelendim. Servis sorunun krank keçesinde olduğunu söyleyerek yurtdışından sipariş verdi, geldi, taktılar. Bu arada ben iade/değişim hakkım için başvuru yaptım ama müşteri hizmetleri isterseniz dava açın ama bizde böyle birşey yok dedi. Servisteki arkadaşlar, keçenin çok küçük bir parça olduğunu, motorda ve şanzımanda bir sorun olmadığını, çok sorun yaratmayacağını, değiştirip yoluma devam edebileceğimi söylediler. Ben de madem Nissan işi yokuşa sürüyor zaten diyerek mecbur kalarak onarıma onay verdim. 200 km sonra aracı park ettiğim yerde yine yağ sızıntısı gördüm ve yine çekici ile servise çektirdim. Öğrendim ki yine keçe yine sorun. Ben müşteri hizmetlerine ve genel müdürlüğe dedim ki ben bu aracı artık istemiyorum. Az ödemedim, eksik almadım, test aracı almadım. 1800 km.de 2 kez krank keçesi değişen bir aracı kabul etmek zorunda değilim. Yine isterseniz dava açarsınız dediler çünkü onların iade/değişim gibi bir politikaları yokmuş. Eğer sorun yapısal bir sorunsa benim aracımı iyi bir ikinci el değeriyle almakta yardım edebilirlermiş. Krediyle aldığım ve aksesuarlar taktırdığım arabam şu anda liftte Ptesi.ye kadar bekleyecek ve ben genel müdürlüğü arayıp detaylı inceleme talep edeceğim. Sonrasında ne olur bilmiyorum ama kime sorsam herhalde bu aracın değiştirilmesi gerektiğinin düşünür, Nissan hariç. Çok üzgünüm, keşke böyle bir olay başıma gelmeseydi, sorun olmasın diye sıfır araba alıyorsunuz ve başınıza bunlar geliyor. Garanti de olmasa uğraş dur. Gelişmeleri buraya yazacağım. Sizin de başınıza benzer bir olay geldiyse, ne yaptığınız ve sonucunda ne olduğuyla ilgili görüşlerinizi beklerim. Özellikle iade/değişim konusunda tecrübe edinenler olduysa görüşlerini yazarlarsa sevinirim.
Saygılar.
Öncelikle böyle forumların olması çok önemli, gerçek kullanıcıların olduğu böyle platformlar umarım artar.
Benim sorunum şöyle;
Kasım 2016'da ÖTV zammı gelmeden bir Qashqai aldım. 1.2 otomatik skypack. Keyifle uzun yıllar kullanmak için deri koltuk ve geri görüş kameralı büyük ekran taktırdım. Yan basamaklar, ön ve arka koruma demirleriyle birlikte araç bana 100.000 liraya maloldu.
1600 km.de kokusu üzerinde aracımla Beşiktaş maçına giderken kırmızı ışıkta durduğumda önden bir takırtı geldi, hemen farkettim ancak birşey takıldığını düşünerek devam ettim. Biraz sonra araç yağ seviyesi uyarısı verdi ve aracı durdurun dedi. Hemen müsait bir yere çektim ve yol yardımı aradım. Çekici geldi, servise çektiler. Çekici beklerken aracın altından yağ aktığını gördüm ve gelen takırtının motora hasar verdiğinden endişelendim. Servis sorunun krank keçesinde olduğunu söyleyerek yurtdışından sipariş verdi, geldi, taktılar. Bu arada ben iade/değişim hakkım için başvuru yaptım ama müşteri hizmetleri isterseniz dava açın ama bizde böyle birşey yok dedi. Servisteki arkadaşlar, keçenin çok küçük bir parça olduğunu, motorda ve şanzımanda bir sorun olmadığını, çok sorun yaratmayacağını, değiştirip yoluma devam edebileceğimi söylediler. Ben de madem Nissan işi yokuşa sürüyor zaten diyerek mecbur kalarak onarıma onay verdim. 200 km sonra aracı park ettiğim yerde yine yağ sızıntısı gördüm ve yine çekici ile servise çektirdim. Öğrendim ki yine keçe yine sorun. Ben müşteri hizmetlerine ve genel müdürlüğe dedim ki ben bu aracı artık istemiyorum. Az ödemedim, eksik almadım, test aracı almadım. 1800 km.de 2 kez krank keçesi değişen bir aracı kabul etmek zorunda değilim. Yine isterseniz dava açarsınız dediler çünkü onların iade/değişim gibi bir politikaları yokmuş. Eğer sorun yapısal bir sorunsa benim aracımı iyi bir ikinci el değeriyle almakta yardım edebilirlermiş. Krediyle aldığım ve aksesuarlar taktırdığım arabam şu anda liftte Ptesi.ye kadar bekleyecek ve ben genel müdürlüğü arayıp detaylı inceleme talep edeceğim. Sonrasında ne olur bilmiyorum ama kime sorsam herhalde bu aracın değiştirilmesi gerektiğinin düşünür, Nissan hariç. Çok üzgünüm, keşke böyle bir olay başıma gelmeseydi, sorun olmasın diye sıfır araba alıyorsunuz ve başınıza bunlar geliyor. Garanti de olmasa uğraş dur. Gelişmeleri buraya yazacağım. Sizin de başınıza benzer bir olay geldiyse, ne yaptığınız ve sonucunda ne olduğuyla ilgili görüşlerinizi beklerim. Özellikle iade/değişim konusunda tecrübe edinenler olduysa görüşlerini yazarlarsa sevinirim.
Saygılar.