Nissan Güvenilir Değil (Qashqai 1.5 dci 3 enjektör arızası)
- mehmet_uluturk
- NissanClubTr
- Mesajlar: 8
- Kayıt: 23 Ağu 2015, 17:34
- Otomobil: Qashqai
- Meslek: Sağlık Memuru
- Konum: ANKARA
Nissan Güvenilir Değil (Qashqai 1.5 dci 3 enjektör arızası)
15092015.jpg
3 ENJEKTÖR HATASI
15092015.jpg (101.36 KiB) 45 kere görüntülendi
2012 Nissan Qashqai 1.5 dci aracımın 20.000 - 30.000 km bakımında sonra arıza ikaz lambası yandı serviste (MECSAN) bilgisayara bağlayarak 3.
enjektörde basınç hatası probleminin olduğunu.Servis ustası bu hatanın yakıttan olabileceğini söyleyerek arıza ikaz lambasını bilgisayar
bağlayarak sildiler bir kaç defa.Hatta aracın 30.000 bakımında yanlış hatırlamıyorsan AİRBAG ikaz lambasında yandı kayıtı bir kaç defa yine bilgisayarla sildiler sonrasında tekrar tekrar yanınca iş emir formu açarak AİRBAG tesisatını komple yenilediler.Kayıtlarda da bu mevcuttur.Aracımın garanti süresi Mayıs 2015 itibarıyla doldu tekrar aynı hatayı verdi. Şuan da gösterdiğim usta 3 enjektörde hata olduğunu tamir ücretinin 1000 tl üzerinde olabileceğini söyledi 45.000 km 2012 model bir aracın bu şekil hata vermesi normal mi?
23/08/2015 yukarıdaki mesajı NİSSAN TÜRKİYE'ye yazdım mesaja istinaden servisten telefonla beni arayarak aracı getirip serviste arıza tespiti yapalım diye çağırdılar lakin servis ustası bilgisayarla arıza tespitini hızlı bir şekilde yaptı. Arızanın " mazot filtresi altında bulunan müşirden kaynaklı " dedi bana önceki gidişlerimde arızanın bilgisayarda tespiti gösterirken bu sefer arıza tespiti göstermedi arıza kaydını da sildi.
14/09/2015 akşam saat 21:30 sularında motor arıza ikaz lambası tekrar yandı. 15/09/2015 BAYKOÇLARA telefon ettim aracın motor ikaz lambasının yandığını söyledim getirin bakalım dediler aracı götürdüm arıza tespiti için bilgisayara aracı bağladılar.Arıza kodunu mesaide isteyerek fotoğrafladım fotoğrafta da göreceksiniz ki 3 ( üç ) enjektör hatası diyor. Ben sağlık memuruyum bu aracı annemin üzerine özürlü aracı olarak aldım. Motor ustası veya araç tamiri hakkında fazla bir bilgiye vakıf değilim ama servis deneyimleri sayesinde ben de usta olacağım.
Bugün 15.30 gibi NİSSAN TÜRKİYE asistan arkadaş sorunu incelemiş aracın garantisi 4 ay önce bittiğinden dolayı yardımcı olamayacaklarını bildirdi.Araç 50.000 km dahi değil kaldı ki bu hatayı 20.000-30.000 km bakımlarında da vermiş "iş emir tutanağı" tutulmadığı için kaile alınmıyor.Bu konu hakkın da bana nasıl bir yol izlemem gerekir tecrübeli arkadaşlar yol gösterirse sevinirim.
Bu konudaki mağduriyetim giderilmesini yetkililerden de rica ediyorum. iyi günler...
3 ENJEKTÖR HATASI
15092015.jpg (101.36 KiB) 45 kere görüntülendi
2012 Nissan Qashqai 1.5 dci aracımın 20.000 - 30.000 km bakımında sonra arıza ikaz lambası yandı serviste (MECSAN) bilgisayara bağlayarak 3.
enjektörde basınç hatası probleminin olduğunu.Servis ustası bu hatanın yakıttan olabileceğini söyleyerek arıza ikaz lambasını bilgisayar
bağlayarak sildiler bir kaç defa.Hatta aracın 30.000 bakımında yanlış hatırlamıyorsan AİRBAG ikaz lambasında yandı kayıtı bir kaç defa yine bilgisayarla sildiler sonrasında tekrar tekrar yanınca iş emir formu açarak AİRBAG tesisatını komple yenilediler.Kayıtlarda da bu mevcuttur.Aracımın garanti süresi Mayıs 2015 itibarıyla doldu tekrar aynı hatayı verdi. Şuan da gösterdiğim usta 3 enjektörde hata olduğunu tamir ücretinin 1000 tl üzerinde olabileceğini söyledi 45.000 km 2012 model bir aracın bu şekil hata vermesi normal mi?
23/08/2015 yukarıdaki mesajı NİSSAN TÜRKİYE'ye yazdım mesaja istinaden servisten telefonla beni arayarak aracı getirip serviste arıza tespiti yapalım diye çağırdılar lakin servis ustası bilgisayarla arıza tespitini hızlı bir şekilde yaptı. Arızanın " mazot filtresi altında bulunan müşirden kaynaklı " dedi bana önceki gidişlerimde arızanın bilgisayarda tespiti gösterirken bu sefer arıza tespiti göstermedi arıza kaydını da sildi.
14/09/2015 akşam saat 21:30 sularında motor arıza ikaz lambası tekrar yandı. 15/09/2015 BAYKOÇLARA telefon ettim aracın motor ikaz lambasının yandığını söyledim getirin bakalım dediler aracı götürdüm arıza tespiti için bilgisayara aracı bağladılar.Arıza kodunu mesaide isteyerek fotoğrafladım fotoğrafta da göreceksiniz ki 3 ( üç ) enjektör hatası diyor. Ben sağlık memuruyum bu aracı annemin üzerine özürlü aracı olarak aldım. Motor ustası veya araç tamiri hakkında fazla bir bilgiye vakıf değilim ama servis deneyimleri sayesinde ben de usta olacağım.
Bugün 15.30 gibi NİSSAN TÜRKİYE asistan arkadaş sorunu incelemiş aracın garantisi 4 ay önce bittiğinden dolayı yardımcı olamayacaklarını bildirdi.Araç 50.000 km dahi değil kaldı ki bu hatayı 20.000-30.000 km bakımlarında da vermiş "iş emir tutanağı" tutulmadığı için kaile alınmıyor.Bu konu hakkın da bana nasıl bir yol izlemem gerekir tecrübeli arkadaşlar yol gösterirse sevinirim.
Bu konudaki mağduriyetim giderilmesini yetkililerden de rica ediyorum. iyi günler...
“Nissan Sohbet - Laf Lafı Açıyor” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir